• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

factuur met voorraadbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

marckus

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2011
Hallo, ik heb een factuur van dit forum(kdap) en heb deze aangepast.
Wil hier voorraadbeheer aan koppelen. Bij boeken factuur, zou hij tevens elk gefactureerd item van mijn voorraad af moeten halen.
begrijp dat de file zelf handig zou zijn maar hij is te groot als zip 136kb

bvd Marckus

begrijp dat de file zelf handig zou zijn maar hij is te groot als zip 136kb
1. Haal uit het bestand weg wat niet relevant is en/of kort het aantal rijen in.
2. voorraadbeheer is al meerdere malen op deze site voorbij gekomen, bekijk ook de zoekfuntie eens.

Succes,

ThankYou,

1. niet relevante was er al uit
2. ben niet tegengekomen wat ik zocht op het forum
3. wel voorrraadbeheer, deze bijgevoegd

Bijlage voorraadbh. maakt gebruik van twee knoppen. Bijboeken en Afboeken
De knop Afboeken zou in werking moeten treden bij mijn doc factuur als ik de knop boeken en printen factuur klik. In mijn factuur gebruik ik meerdere regels met datavalidatie voor item, prijs en artikelcode.
Thanks for the time, MarckusBekijk bijlage Voorraadbeheer.xls

En waar is dan je doc Factuur ? Op deze manier komen we ook niet vooruit aangezien wij niet kunnen zien waar of hoe je dit ingevuld hebt, en waar alle informatie gezocht moet worden. Is je Factuur doc een werkblad bij je voorraadbeheer of een apart bestand, wat het uiteraard ingewikkelder zou maken.
PS in beide Vert.Zoeken formules moet je achteraan nog ;0 toevoegen want nu geven ze een verkeerd resultaat weer.

Het bestand factuur krijg ik niet klein genoeg om hier te plaatsen.

Marckus

Enkel het factuurwerkblad en alle VBA-codes volstaan, anders eindigt voor mij hier het verhaal. Ik hou me niet bezig met "Probeer deze eens" of "Probeer anders eens op deze manier", enz.......

Code:
'Afboeken van voorraad
For Each cl In Sheets("Factuur").Range("A20:A71")
    If cl.Value <> "" Then
        With Sheets("Stock").Columns(7)
            .Find(cl, , xlValues, xlWhole).Offset(, 1) = .Find(cl, , xlValues, xlWhole).Offset(, 1) - cl.Offset(, 9)
        End With
    Dim data(1 To 5)
    data(1) = Now                                            'tijdstip boeking
    data(2) = cl.Value                                 'artikelnr
    data(3) = cl.Offset(, 3).Value
    data(4) = CDbl(cl.Offset(, 9).Value) * -1
    Sheets("Mutaties").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(1).Resize(, UBound(data)).Value = data
    End If
Next

Rudi,

bedankt, dat was wat ik zocht, werkt super

thanks for your time, Marc

Marckus, ik ben zelf met zoiets bezig maar dat van jou ziet er wel gelikt uit, als ik dat combineer met het inscannen van mijn voorraad zou het top zijn.
Zou je me het lege bestand toe willen sturen?

Burly, met alle plezier, file is te groot om hier te plaatsen, hij is inmiddels uitgebreid, als je mij een mail adres geeft kan ik hem mailen.
Marckus

Burly, met alle plezier, file is te groot om hier te plaatsen, hij is inmiddels uitgebreid, als je mij een mail adres geeft kan ik hem mailen.
Marckus

Ik zou hem ook graag willen hebben voor mijn voorraad beheer.
Zou je hem mij kunnen mailen? Mvg Kevin.

Marckus

Ik zou het enorm appreciëren als ik ook een kopie willen van uw bestand zou kunnen krijgen.

Groeten,
Alex

marckus,

ik vond een topic over een voorraad systeem en zag jouw reacties en oplossingen.
Graag zou ik ook van jou eens het programmatje via de mail ontvangen, want volgens mij is het voor mij heel bruikbaar.

groeten
arian

hoogezandsappemeer@home.nl

alvast bedankt

Hey Marckus,

ben bezig met opstarten van webwinkeltje lijkt me heel handig programma, zelf ben ik al vanalles aan het proberen, maar wil niet echt lukken
zou je dat programma ook kunnen mailen? heel erg bedankt alvast

info@camping-laperle.nl

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan