Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik sluit me aan bij de opmerking van bron, want het is natuurlijk een beetje gek om factuurnummers op te hogen binnen een reeds verstuurde factuur. Dat mág zelfs niet eens! Je zult dus een factuurnummer moeten genereren bij het aanmaken van je factuur, en daarna mag dat nummer niet meer gewijzigd worden. Dat kan uiteraard best allemaal binnen Word geregeld worden, daar hoef je niet voor naar Excel te stappen. Sommige mensen zien dat als een soort wonderdoekje voor alle vragenwie zal mij kunnen helpen met een code om een factuur nummer in word automatisch 1 cijfer omhoog gaat naar het afsluiten/openen
Of een synchronisatie met bijvoorbeeld Google DriveMaar er zijn meer methodieken. Ben je de enige gebruiker (van factuursjabloon en computer) dan kun je het nummer bijvoorbeeld ook wegschrijven en uitlezen uit het Register.
If [Labels] begint met "Factuur "
// Word bestand heeft al een factuurnr. Doe niets
Else
Verhoog factuurnr in .ini bestand
Zet nieuwe factuurnr in [Labels] van Word eigenschappen
End If
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.