• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Factuur printen in meerdere pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

penseur

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
Hoe kan ik het factuurprogramma, downloadbaar op de site van Microsoft (zie faktureren in excel) zo aanpassen, dat hij meer dan 19 regels kwijt kan. Stel 50 regels. Hoe krijg ik dan 2 of 3 pagina's met hetzelfde factuurnummer; ook de kop ? Nu kan ik maar 19 regels kwijt.
Wie helpt mij.?

De factuur is precies 1 A4 groot,
Wil je meerdere pagina's over deze factuur zal je of een 2e factuur moeten maken, of de factuur kopieëren in een nieuw excel werkblad. Daar kan je namelijk met het invoegen van een nieuwe regel wel meer dan 19 regels erover doen!

De factuur is precies 1 A4 groot,
Wil je meerdere pagina's over deze factuur zal je of een 2e factuur moeten maken, of de factuur kopieëren in een nieuw excel werkblad. Daar kan je namelijk met het invoegen van een nieuwe regel wel meer dan 19 regels erover doen!

Door in de pagina-instelling de juiste regels als "row headers" in te stellen. Die rijen worden op elk blad afgedrukt.

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan