Senso
Inventaris
- Lid geworden
- 13 jun 2016
- Besturingssysteem
- W10 Pro en W11 Pro
- Office versie
- Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Factuur ontvangen van Conrad en op de linkerhelft van de A4 staat de factuur. Op de rechterhelft staat verticaal de adresgegevens (deze staan ook wel op de factuur). Deze helft is dus verder helemaal leeg. Bij het printen krijg ik dus links een kleine factuur afgedrukt en dat moet op de hele pagina. Wie herkent dit en hoe druk je een dergelijke factuur af?
Als ik het document roter en vergroot naar 108% krijg ik de factuur wel helemaal in beeld en zou een screenshot kunnen maken en later weer terug kunnen roteren, maar dit lijkt mij toch niet de aangewezen methode.
Werk met Adobe Acrobat Reader DC.
Edit
Ik heb het geprobeerd met een screenshot. Deze komt liggend in het afdrukvoorbeeld. Dat schiet niet op. Toen in Adobe > Staand gekozen en Aangepaste grootte 135% dan komt het op één A4 staand te staan. Ik begrijp werkelijk niet dat bedrijven in 2018 geen fatsoenlijke A4 staande factuur kunnen sturen! Pure tijdverkwisting om zo iets weer te moeten aanpassen.
Als ik het document roter en vergroot naar 108% krijg ik de factuur wel helemaal in beeld en zou een screenshot kunnen maken en later weer terug kunnen roteren, maar dit lijkt mij toch niet de aangewezen methode.
Werk met Adobe Acrobat Reader DC.
Edit
Ik heb het geprobeerd met een screenshot. Deze komt liggend in het afdrukvoorbeeld. Dat schiet niet op. Toen in Adobe > Staand gekozen en Aangepaste grootte 135% dan komt het op één A4 staand te staan. Ik begrijp werkelijk niet dat bedrijven in 2018 geen fatsoenlijke A4 staande factuur kunnen sturen! Pure tijdverkwisting om zo iets weer te moeten aanpassen.
Laatst bewerkt: