• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Factuur voor camping

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rapidos20

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2010
Hallo,

Ik heb op mijn factuur een aankomstdatum (15-3-2010) en een vertrekdatum (17-3-2010). Nu moeten deze data gecontroleerd worden met een tabel om de prijs voor die periode vast te stellen.

1-1-2010 tot 30-6-2010 kosten € 19,-
1-7-2010 tot 31-8-2010 kosten € 26,-
1-9-2010 tot 31-12-2010 kosten € 21,-

Kan iemand me hierbij helpen om deze formule voor elkaar te krijgen. Factuur als bijlage.

Bekijk bijlage Factuur_Hayema_Heerd_camping.xls

Hallo,

Zie kolommen naast de factuur.
Als je deze laat staan dan kan je de datums aanpassen en dan verschijnt in kolom M de nachten dat er verbleven is en er dus betaald is.

Als je een formule in de factuur zet dan kan je dus uit kolom M de totaalprijs van de overnachtingen halen.

Het is een opzetje, misschien kan je er iets mee.

Bijlagen

Bedankt

Hallo Tim,

Bedankt, dit werkt goed. Het is nog complexer zeker als je alleen een periode wil aangeven. Zoals in mijn vraag.

Mvg.

Rapidos20

Rapidos20 welkom op het forum , test deze eens een kleine hulpkolom die je gelijk waar kan zetten, ook op een ander tabblad ( mits aanpassing van de formule ) en daarbij Vert.Zoeken .

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hallo Daniel,

Deze formule lijkt te werken. Ik ga even proberen om hem nu op een andere tablad te zetten zoals je aangeeft.

Ik laat weten al het gelukt is.

Mvg.

Rapidos20

Hallo trucker10,

Bedankt ik zou er net naar gaan kijken maar dit is precies wat ik bedoel.

Hartelijk bedankt en misschien tot de volgende keer.

Rapidos20

Graag gedaan Rapidos20 , bij problemen >> je weet het forum zijn , post gerust je vragen .;)
suc6 ernee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan