Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Private Sub CommandButton1_Click()
Range("B15") = Range("B15") + 1
End Sub
Dank je voor de link maar voor deze oefening kan het mij niet helpen.jpvs zei:Hier een beschrijving van de Factuur van Excel zelf met download mappen.
http://www.microsoft.com/netherland...tratie/factureren/factureren_met_excel_1.aspx
Factureren en meer met Excel - deel 5
Factureren en meer met Excel - deel 4
Factureren en meer met Excel - deel 3
Factureren en meer met Excel - deel 2
Factureren en meer met Excel - deel 1
Misschien kun je er nog iets uit halen?
Pierre
Dank je wel ik zal het direct testen.Wigi zei:Hey Feldon
tot hiertoe al mooi gedaan! Met dit probeer ik je nog te helpen:
- de formule voor de korting:
=VERSCHUIVING(KORTINGEN!A3;B8;VERGELIJKEN(G45;KORTINGEN!B3:F3))
- de uiterste betalingsdatum: klopt (maar klopt niet indien je iets van betaling na het einde van de (volgende) maand toelaat)
- voor de faktuurnummering: ik zou voorstellen om een button aan te maken en de volgende code erachter te plaatsen:
Code:Private Sub CommandButton1_Click() Range("B15") = Range("B15") + 1 End Sub
Veel hangt af van hoe / wanneer je een nieuwe faktuur bepaalt.
- Ook nog: de formule in G20 is simpelweg: =ALS(C20="";D20;D20*C20)
de SOM mag dus weg. Dit geldt ook voor alle overige cellen waar je iets analoog gedaan hebt. Gebruik de zoekfunctie om die op te speuren. (veel in de G kolom van blad Faktuur)
Succes ermee!
Wigi
Dank je wel :thumb:Justes zei:Hallo Feldon,
Een bijdrage van mij.
Gr, Justes
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.