• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

factuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

secam

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2008
Beste,ik heb een probleem dat ik niet opgelost krijg als ik de factuur opsla dan laat hij het logo niet zien,als ik het bestand open dan komt er ook een foutmelding,waar ik ook een bijlage van zal versturen.
Alvast bedankt

Bijlagen

• beveilingins fout.jpg
    beveilingins fout.jpg
    8,5 KB · Weergaven: 43
  • factuur.xlsm
    factuur.xlsm
    90,1 KB · Weergaven: 44
Dat is geen foutmelding, maar een waarschuwing; heel wat anders dus. Ik zou de instellingen in het Vertrouwenscentrum in ieder geval eens bekijken en aanpassen. Ze staan wellicht teveel op 'grof geschut'.

Hallo,
Zoals Octafish al aangaf, dit is een waarschuwing, maar als uw klanten dezelfde instellingen hebben zullen ze dezelfde waarschuwing krijgen. Daarom is het volgens mijn mening beter uw factuur op te slaan als PDF en de PDF als bijlage te versturen. En ben je gelijk van je logoprobleem verlost
Groet
Hierbij vbtje

Bijlagen

factuur opslaan als pdf

Beste,gast0660
dit werkt wel,maar ik zou graag de factuur opslaan in c:/facturen,met het factuurnummer dit is duidelijker als je het bestand terug moet zoeken.
Aangezien dat ik hier weinig kennis van heb zou ik het op prijs stellen als je me hier mee zou kunnen helpen.bvd
gr

Hoi secam
Bij deze:
Code:
Private Sub CommandButton4_Click()

ActiveSheet.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, Filename:="c:\facturen\" & Range("B27").Value, _
        Quality:=xlQualityStandard, IncludeDocProperties:=True, _
        IgnorePrintAreas:=False, OpenAfterPublish:=True
End Sub
Dit is de code als we van de veronderstelling uitgaan dat de knop dezelfde naam heeft als in vbtje
Als je de pdf niet wil zien verschijnen zet je volgende op
Code:
OpenAfterPublish:=[COLOR="#FF0000"]True[/COLOR]
op
Code:
OpenAfterPublish:=[COLOR="#FF0000"]False[/COLOR]
En volgens uw vraag: deze map moet bestaan op uw PC
Code:
"c:\facturen\"
B27 is waar het factuurnummer staat volgens uw vbtje, evt aanpassen
In bijlage vbtje
Hopelijk ben je een stap verder