• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

factuurnr optellen en leegmaken met knop

Status
Niet open voor verdere reacties.
met outlook is niets mis.
maar bedoel je dat we ons emailadres moeten veranderen naar een outlookadres?
 
Dag Edmoor,

die tekst bij de email, kunt ge daar een beetje een brief opmaak aan geven?
 
Dat is geen probleem en kan je net zo krijgen als je wilt hebben.
Als je dat in een apart werkblad in dat document zet kan ik dat er wel voor je bij maken.
 
apart werkblad bedoel je daar in de invulfactuur een werkblad bijvoegen? Of een nieuw excel file maken?
 
Op een apart werkblad in hetzelfde document.
 
Ik heb er tekst bijgezet. Als er nog iets moet aangepast worden aan de tekst kan ik dat nadien nog wel doen.
Ik zou er nog juist een link willen aankoppelen aan het woord " website" en "facebook"
de website is www.levadeerpemere.com en facebook : https://www.facebook.com/LevadeErpeMereVZW/

Het komt allemaal nog goed!! Super! Ik had niet gedacht dat het zo ging goed komen!
Héél hard bedankt.
 

Bijlagen

  • invulfactuur levade.xlsm
    38,9 KB · Weergaven: 24
dag edmoor
ik ben factuurtjes aan het maken en sluit nog op een probleem. Ik had iemand waar ik veel factuurregels moest schrijven. ik heb wat omschrijvingen bijgezet/ingevoegd maar als ik naar de pdf kijk staat er niet alles op.
totaal enzo staat er niet meer op. Wat moet ik nog aanpassen of wat is er verkeerd?

grt
 
Laat maar edmoor

ik heb het gevonden. moest de range wat uitbreiden.
Maar nu heb ik nog een ander vraagje.
Als ik op de knop opslaan klik maakt hij een pdf en die word bijgevoegd bij een email als bijlage.
Kan deze tekst in email komen te staan ipv als bijlage zodat ze niet telkens de bijlage moeten open doen?

grt peter
 
Je krijgt de PDF als bijlage en de tekst uit het blad email opmaak in de mail zelf.
Je wilt dus zowel de factuur als die tekst in de body van de email hebben?
Dat is niet gebruikelijk, maar kan wel.
 
of misschien toch niet? Ja dat gaat maar een raar zicht zijn he.
laat maar.
 
wat ik wel raar vind is dat de eerst 13 regels van de omschrijving een groen driehoekje staat. met melding onbeveiligde formule.
moet ik die beveiligen of niet?
hoe komt dat er bij de andere dat niet staat?
 
oei ik heb tevroeg geroepen. hij geeft deze foutmelding:
'PDF factuur maken
PDF = Sheets("Factuur").Range("D13") & Format(Sheets("Factuur").Range("E13"), "#0000") & ".pdf"
ActiveSheet.Range("A1:G47").ExportAsFixedFormat _
Type:=xlTypePDF, _
Filename:=ThisWorkbook.Path & "" & PDF, _
Quality:=xlQualityStandard, _
IncludeDocProperties:=True

ik heb die G47 veranderd.
 
Ik zie daar geen groen driehoekje, maar waar bedoel je precies?
En wat heb je daar ingevuld?

In #35 zie ik geen foutmelding.
 
Laatst bewerkt:
ActiveSheet.Range("A1:G47"

daar heb ik die G47 veranderd want hij ging maar tot G37 en daardoor stond niet alles op de pdf
 
Selecteer al die cellen en zet ze in de Eigenschappen op Standaard.

Ik zie nog steeds geen foutmelding bij je G47 wijziging.
 
die foutmelding is weg, ik weet niet hoe het kwam, maar het is weg!
die eigenschap op standaard zetten heeft niet geholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan