FahCor_78.exe en FahCor_b4.exe mogelijk opgelopen, hoe te verwijderen en controleren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
In zowel Windows XP Pro als Windows 7 Home Premium, heb ik mogelijk FahCor_78.exe en FahCor_b4.exe opgelopen, hoe kan ik die programma's verwijderen?

Ik heb al het nodige gedaan, maar de prosessor blijft op volle kracht draaien.

Is er een programma die dit soort troep er uit kan halen?

Laatst bewerkt:
Sommigen zeggen dat het van een "folding@home" client is, of van een FarCry patch.
In ieder geval kan je dit bestand (als het goed is) uitzetten op de startup lijst:

Start --> Uitvoeren (Of Windows toests +R) en dan intypen: msconfig
Klik dan op het tabje ''opstarten'' en vink alle FahCor_b4.exe / FahCor_78.exe processen af.

Succes :)

Dank je voor het antwoord, maar ik zou het liefst ze er af hebben, want het was niet de bedoeling dat ze er op kwamen.

Dat lukte alleen in de veilige modus, maar de fan maakt nog steeds erg veel lawaai.

Prosecessorgebruik is gemiddeld 90% terwijl ik verder niks doet, dus er draait wat op de achtergrond, maar ik weet niet wat.

Is er een goed programma dat de computer op troep kan nakijken?

MalwareBytes Anti-Malware en SuperAntiSpyware kan ik zeker aanraden.
Als je niet goed weet hoe te scannen etc, neem een kijkje in m'n onderschrift ;)

Succes :)

Welk proces zorgt voor het hoge cpu gebruik?
Taabeheer > processen > CPU gebruik sorteren.

@crash,

NMIndexStoreSXR.exe*32 ..... processor 40 a 50% ..... geheugen ongeveer 25.300 kB ..... Nero Home
NokiaMserver.exe*32 ..... processor 30 a 40% .....geheugen ongeveer 29,900 kB ..... Nokia M Platvorm

@CaptainBri,

Nog niet geprobeerd

Laatst bewerkt:
Deze programma's (die van hierboven) uitschakelen van de opstartlijst.
Dat doe je zo:

Windows toets + R --> Typ in: msconfig --> klik op het tabblad Opstarten --> vink Nero & Nokia uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan