Fail load

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dollie

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2002
Hallo,

Ik heb een scanner van een collega gekregen. Nu heb ik 'm aangesloten, de aansluitingen gecheckt. Ik heb de juiste drivers opgehaald via internet, en ik heb de bijgeleverde software geinstaleerd. Iedre keer als ik iets wil scannen krijg ik de melding "fail load" Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Oja niet onbelangrijk het gaat om een mustec scanner, scanexpres 660 (of 600??)

scanner

Beste

Ik denk toch dat uwe driver van de scanner niet juist is?
Ga eens kijken bij apparaatbeheer als de scanner erin staat?
Als die erbij staat met een uitroepteken dan wik dat zeggen dat de driver niet goed is.

succes ermee

jean

jean.leenders@pandora.be

dan kan dat goed kloppen. want als ik daar kijki (in apparaat beheer) dan staat daar nix. Maar hoe krijg ik 'm daar want als ik dubbel klik op dir driver dan installeert hij zichzelf zonder dat hij om een pad vraagt ofzo.....

scanner

Verwijder de driver en installeer nadien opnieuw, die neemt precies de verkeerde driver.

Het beste is de scanner los doen en de pc opnieuw opstarten zonder scanner en nadien de pc afsluiten de scanner opnieuw aansluiten en dan opstarten en dan de juiste driver nemen.

succes

jean

Aangezien je twijfelt welke scanner je hebt (660 of 600) kun je het programma aida32 draaien. Die kun je hier downloaden. Die geeft precies aan wat er in je pc zit.

Vermeld de bevindingen hier en meld gelijk even welke besturing je hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan