Failed to initialize DirectX

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis639

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Berichten
13
Hallo,

Vandaag Anno 1404 gekocht voor de geweldige prijs van 1,98. Installeren ging goed krijg hem alleen niet aan de gang. Als ik het spel start krijg ik de error: Failed to initialize DirectX. Ik heb al wat gezocht op Google maar dat heeft nog niks geholpen. Ik heb Windows XP AMD.

Iemand tips of ideeen?

Grt. Dennis
 
Je kan bij:
Start > configuratiescherm > programma's verwijderen DirectX als het goed is verwijderen.
Weet je wel zeker dat dat spel wel werkt op Windows XP?
 
Je verwijderd eerst DirectX (van de instructies , die ik net gegeven heb ) , dan Google je even DirectX download , download je de installer en installeer hem.

Succes :thumb:
 
Ik krijg DirectX niet gevonden in de lijst, ik moet in de lijst kijken van programma's wijzigen of verwijderen
 
Ja daar moet ie als het goed is bij staan. Zo niet dan moet je direct gaan googlen naar de download van directx
 
Wanneer ik DirectX wil gaan installeren zegt hij dat het er al op staat en niet nodig is om hem te installeren. Er staat nu 9c op.
 
Dan zou ik het verder niet meer weten.
Ik hoop dat iemand kan bij springen? :)

Succes met je vraag in ieder geval :thumb:
 
Net gedaan niks geholpen helaas. Op het doosje staat dat ik 9c nodig heb en die heb ik ook.
 
Heb je je videokaart drivers al bijgewerkt? Wat voor videokaart heb je trouwens?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan