Failed to load Dutch language strings

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.662
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Uit het niets verschijnt deze mededeling zonder een specifiek programma op te starten. Wat is de oorzaak en oplossing?
ScreenShot002.jpg
 
Hoi,
Als een programma (b.v. Microsoft Office) automatisch wordt opgestart (msconfig>autorun) dan kan dit mogelijk zijn om e.o.a. reden.
Kan ook een ander programma zijn, kijk eens bij msconfig>opstarten of je recent een programma hebt geïnstalleerd die in die lijst staat.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal het nakijken. De error is pas gekomen/ontstaan na de installatie van een nieuwe SSD met besturingssysteem met migratiesoftware van Intel.
Clean boot weet ik niet, maar ik moet er geen werk bij hebben. Die error is willekeurig.
In de opstart staan 'nieuw' de 'migratiesoftware' en MyHeritage maar die laatste software heb ik verwijderd, want ik gebruik Legacy. Ik heb beide uitgeschakeld, kijken of de error nu weer verschijnt.
 
Laatst bewerkt:
@Senso: Blijkbaar heb (of had) je problemen met uit te zoeken van welk proces/programma de melding afkomstig is.
Ik geef je een insider-methode (zinvol áls de melding nog eens terugkomt):
a. Download en sla op: Procexp.exe
b. Rechtsklik erop en kies voor "Als Administrator uitvoeren". Uiteraard "I agree" klikken etc.
c. Zodra de melding weer ontstaat (of er alweer staat): Sleep met de muis het "vangnetje" van Process Explorer (= de 'knop' meteen rechts van de verrekijker) over het dialoogvenster. In Process Explorer staat dan de cursor meteen op het proces dat de melding genereerde. Van dat proces kun je dan (via erop rechtsklikken en Properties kiezen etc.) allerlei informatie ophalen, ook op de regel zelf in Process Explorer staat al veel over het proces etc.
Je kunt zelfs via rechtsklikken op het proces in Process Explorer in Google laten zoeken op de procesnaam etc.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
"C:\Program Files (x86)\MyHeritage\Bin\MyHeritage.exe"
Deze moet het zijn. Want als ik die met Start activeer krijg ik die melding en start het programma niet. En dan met in de opstart krijg je vermoedelijk hetzelfde resultaat. Ik dacht dat ik die MyHeritage verwijderd had, maar hij staat er nog. Ik zal eerst een back-up maken en dan verwijderen.
 
LOL... Een Genealogie-/stamboom programma dat zelf een erfenis achterlaat op je computer. :D

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan