Fair use

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp niet goed dat ze je zomaar zouden beboeten als je nog niet eens weet hoeveel je mag verbruiken. Ik heb adsl van scarlet en mag voor een abo van € 39.49 10 gig dataverkeer hebben. Dus up en down samen. Dit kan ik ook dagelijks nakijken op de server, hoe kan je anders weten wat je nog kan downloaden? Als ze geen getal geven en je niet de mogelijkheid bieden om je verbruik te kontroleren denk ik dat ze niets kunnen ondernemen.
groetjes

Ze kunnen in eerste instantie inderdaad niets ondernemen.
Maar kom je in de top van het dataverkeer terrecht, zal je eerst een waarschuwing krijgen, en daarna kunnen ze inderdaad actie ondernemen. (Staat ook in het contract).
Maar of dit daadwerkelijk wel eens voorkomt......ik betwijfel het

Ik denk ook dat de gemiddelde helpmijer(de computerfreak), ook meer download dan het gemiddelde nederlands gezin.
En is hier ooit wel eens iemand afgesloten, en/of een waarschuwing gekregen?

ps. Het vele dataverkeer zal misschien dit najaar wel over zijn. Lees hier maar.

Greetz Patrick

Er was vanavond een advocaat op TV die ze geen schijn van kans gaven. Wet op de privacy is moeilijk te omzeilen in Nederland.
Daarbij komt dat Brein een particulier bedrijf is. Het zou anders zijn als het de overheid betrof.
Het is gewoon een dreigement met de hoop dat er weer mensen zijn die bang worden en stoppen met MP3tjes downloaden.....

Geplaatst door okijoki
Er was vanavond een advocaat op TV die ze geen schijn van kans gaven. Wet op de privacy is moeilijk te omzeilen in Nederland.
Daarbij komt dat Brein een particulier bedrijf is. Het zou anders zijn als het de overheid betrof.
Het is gewoon een dreigement met de hoop dat er weer mensen zijn die bang worden en stoppen met MP3tjes downloaden.....
??
Per ongeluk in de verkeerde topic beland? :D

Geplaatst door okijoki
Hahaha, nee hoor. Ik reageer op patrickt.
Maar wat heeft brein met dataverkeer te maken? Is een heel andere discussie!

Ik heb de 512/256
Blij te horen dat je nooit wat hoort. lolzzz
Ben zeer tevreden over BBned/demon

Greetz Patrick

Geplaatst door Corr

Download zo'n 150 Gig p/m
Klinkt mooi, da's zo'n 5 gieg per dag.

Klein (en vereenvoudigd) rekensommetje vertelt mij dat jij dan zo'n 11 uur per dag op topsnelheid aan het downen bent. Klinkt aardig overdreven, vindt je ook niet?

Geplaatst door headout

Klinkt mooi, da's zo'n 5 gieg per dag.

Klein (en vereenvoudigd) rekensommetje vertelt mij dat jij dan zo'n 11 uur per dag op topsnelheid aan het downen bent. Klinkt aardig overdreven, vindt je ook niet?

Klopt..... maakte een foutje. Is het totale verkeer. Up en down dus.... 't Is meestal zo half om half.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan