fake alert

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
hoi ik heb een virus een trojan er staat onderaan bij de klok een rode cirkel met een witte kruis en die geeft steeds aan dat ik niet beschermd ben? heb van alles al geprobeerd met verschillende online scans en anti mailware scan maar het gaat niet weg hoe krijg ik het weg?

ik heb de eerste 2 stappen die jij voorsteld al verschillende keren gedaan helpt niet?

ik heb nu ook de log geplaats nog geen antwoord

Het is ook druk op die site. De mensen proberen je echt wel te helpen daar, maar daarvoor zal jij zelf ook een beetje gedult moeten hebben. Dus gewoon even afwachten.

weet ik staat ook binnen 3 dagen bericht anders zie ik het morgen hopelijk?

nog steeds geen bericht van de log? ik heb nog steeds het virus weet iemand toevallig in welke map meestal dat fake alert staat dan probeer ik het handmatig te verwijderen?

Ik zou gewoon netjes afwachten. Niet gaan lopen rommelen, voor je het weet ben je nog verder van huis.

even geduld hebben.

En je hebt ook je probleem er niet bij gezet alleen de hijack log, daarom reageren ze denk ik ook niet want ze weten je probleem niet.

ik heb combofix gebruikt nu en volgensmij is het nu gelukt ik wacht nog ff om te kijken of het werkelijk weg is?maar het rode cirkeltje met het witte kruis is ook weg;) dat was ie fake alert melding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan