FAKE p3 controller op PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dedaio

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Ik heb een playstation 3 controller gekocht voor een erg lage prijs, maar deze blijkt dus fake te zijn. Hij ziet er exact hetzelfde uit, alleen staat er P3 op het knopje in het midden.

Nu vroeg ik me af of het mogelijk zou zijn om deze controller te gebruiken OP MIJN PC? Ik heb hem proberen aan te sluiten, maar dat heeft niet geholpen. Heb DS3 tools gebruikt, maar daarmee lukte het mij (op het eerste zicht) niet.

Ik heb net wat zitten proberen met DS3 tools (Motionjoy). Ben erin geslaagd om de controller te doen werken, althans, te doen reageren. Wanneer ik echter een spel opstart werken de analogen niet en wordt de "up" knop automatisch ingedrukt, of zo lijkt het toch. Wanneer ik in een keuzemenu kom wordt er constant geswitched tussen de opties, zonder dat ik de controler aanraak...

Ik denk gewoon dat het een fake copy is van China. Er zal ergens een bluetooth programma zijn voor Controllers.

@computer12:

Na deze reactie van je gaat er nu een slotje op dit topic. Deze is immers van Juni. Niet actueel meer dus.
Volgens onze huisregels, waar je bij aanmelding mee akkoord gegaan bent, is het niet de bedoeling te reageren in oude topics.

•Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan