faktuur programma in acces

Status
Niet open voor verdere reacties.

davidka

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 nov 2004
Berichten
1
Hallo,



Hieronder ziet u een schema van een simpel factuur programmaatje waar ik naar op zoek ben.

Het geen ik doe is kerstbomen langs bedrijven brengen op de door hen aangegeven datum.

De route wordt bepaald vanuit de lijst van facturen voor de betreffende dag.

Het factuur adres en aflever adres kunnen verschillen.

Het gaat hier niet om een fancy flashy programma, maar om een simpel effectief programma.

Waarom ik dit graag in acces of excell heb is, omdat dat meer zoekmogelijkheden heeft dan vastaande faktuurprogramma,s







Als u hier wat mee kan dan hoor ik dat graag.



Met vriendelijke groet,



David Klinkert

David@davidsboom.nl

Tel 06-11306597
 
1° Ik zou als de bliksem je e-mail en je telefoon weg halen. Nooit zoiets op een openbare site zetten.

2° Nu is het wel gemakkelijk. Ik zal een voorbeeldje naar u sturen. Je kan dan eens kijken wat je ermee kunt.
 
vanzwam,
is het mogelijk dat je naar mij ook een voorbeeldje stuurt?

ik zoek het zelfde

alvast bedankt
 
Geplaatst door joen
vanzwam,
is het mogelijk dat je naar mij ook een voorbeeldje stuurt?

ik zoek het zelfde

alvast bedankt

Geef eens een nadere omschrijving wat het moet kunnen.
 
om mee te beginnen moet ik een aantal artikkelen in kunnen voeren met omschrijving ,excl en incl btw prijzen, totaal factuur
die hij daarna met een mooie layout kan uitprinten.

als rapport ofzo (?)

ik wil dit gaan interfasen met een bestaande artikkelen database......maar dat maken en uitprinten van een factuur (met een mooie template layout) wil niet echt lukken

bedankt voor de snelle reactie trouwens
 
Ok zal een voorbeeldje sturen uit de cd "Acces in je vingers" Laat mij je e-mail adres even weten. Geen hotmail, want dan gaat het niet kukken denk ik.
 
email

emailtje is onderweg.......


groetjes
jeroen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan