Fallout 3 animaties.

Status
Niet open voor verdere reacties.

malt3se

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
Hallo,

'k heb laatst Fallout 3 geïnstalleerd, kei vet spel en ben dus meteen meer info gaan opzoeken.
Zo ben ik langs foto's en filmpjes gekomen waar mensen ( in het spel ) dansen of poseren.
Hoe kan ik deze animatie's uitvoeren, en welke animatie's zijn er allemaal?

Alvast bedankt,

Malt.

ik ken de screens filmpjes die jij bedoelt niet van Fall Out3, maar ik ken wel soortgelijke filmpjes van andere games, (vooral van WOW heb ik veel gezien, ben GEEN WOW fan, maar dat terzijde).

weet het niet helemaal zeker maar ben er bijna zeker van dat de makers van deze filmpjes modders zijn, (mensen die dingen veranderen/toevoegen in games, mod=modification).
t is dan mogelijk om zelf animaties toe te voegen aan de NPC's (non playeble carakters). maar dit zal niet eenvoudig zijn, misschien dat ze een bestaand animatie hebben die ze 'enkel ' dienen over te zetten. of ze hebben die ook nog zelf gemaakt. je zal t wel eens hebben gezien in filmrubrieken op tv. dan zie je een man met een pak aan dat allemaal balletjes heeft, (op ieder gewricht; pols, elleboog, houder, etc). die danst dan, en dat woord door 3 camera's van verschillende standpunten gefilmd. die info wordt dan in de pc overgezet naar de NPC in de game, en zo danst die dan precies zoals het echte figuur deed.
leg dit simpel uit, er komt nogal wat bij kijken, vrees dus niet dat je dit even simpel ergens kunt aanklikken ofzo.

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan