Fallout3 - Mod installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meetinuke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 okt 2009
Fallout3 - Mod installatie
Als ik een mod download. Dan zet ik 'm precies waar die moet. heb allerlei tutorials geleze en gezien. Maar als ik het doe dan gebeurt er niks. Nu gebruik ik ook sinds kort addon installer. Nou. Zelfde resultaat. Gebeurt niks. Alleen als ik een addon erin heb gedaan zegt ie bij het loaden van een game iets over objects dat ze mogelijk niet meer zijn ofzo. Zou iemand mij hierin kunnen helpen???

Heb het spel al uitgespeeld en probeer meer eruit te halen door MODS te installeren. Maar wil maar neit werken.:mad:

Je geeft wel aan als je het spel start ( met de fallout launcher.exe en niet de gewone exe) dat deze ook de mods moet draaien?

In de launcher kies je eerst voor data files en daar geef je aan dat het spel ook de mods moet draaien. Je zet een vinkje bij de esm bestanden die je wilt spelen. En uiteraard moet de esm van het hoofdspel zelf aan blijven staan.

Bij Fallout 3 mods kan het echter veel dieper gaan dan alleen simpele copy/paste en kruisjes aanvinken.

Welke mod(s) wil je gebruiken? Ik zit bijvoorbeeld nog steeds te puzzelen hoe ik FOOK 2 en FEW met elkaar kan combineren en ik heb er meerdere programmas bij nodig als FO3Edit en FOSE.

Het kan in ieder geval heel frustrerend zijn maar dat was ik toch al gewend van Oblivion mods.

Nou. Ik wil skin mods erin doen enzo. Maar echt NIKS werkt...

edit: Lita, ik heb een paar mods waarvan ik moet copy/paste. Zonder esm files enzo. Maar meot wel wat in de archivetext ding. Wat doet dat eingenlijk?..

Laatst bewerkt:
Zijn het meerdere skin mods tegelijk? Zo ja, dan zullen er waarschijnlijk wat conflicts zijn, een merged patch maken kan dit misschien oplossen.

ff kijke..

edit: nee ik gebruik geen meerdere skin mods.
En ik gebruik FO3MI (Fallout3ModInstaller). Die merged automatisch alles.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan