Fan Draait maar geen beeld :S ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mast3rsign

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2008
Bedankt voor het lezen van mijn reactie.

Ik heb een videokaart van EVGA Geforce 9800GT 512MB DDR3.
Ik heb er al 4 maanden plezier van gehad in CoD4/5 en LotRo maar nu doet hij het niet naar behoren.

Probleem. De fans draaien wel maar ik heb geen beeld, en mijn geintegreerde kaart in de moederbord werkt wel alleen jmmr genoeg geeft deze niet de zelfde voldoening :p

Systeem.
Core 2 Duo E6600 2.4Ghz
3Gbram Kingston 667 Mhz
1TB HDD (250GB samsung+750 GB hitachi 7200rpm)
500Watt Coolermaster.
niks is overclocked alles draait op fabrieks instellingen.

Bij voorbaat dank voor de reacties.

probeer met je moederboard videokaart de nvidia drivers opnieuw te instaleren en probeer het dan nogmaals!
Kijk evt of de kaart er goed in zit plus extra stoom naar je videokaart.

probeer met je moederboard videokaart de nvidia drivers opnieuw te instaleren en probeer het dan nogmaals!
Kijk evt of de kaart er goed in zit plus extra stoom naar je videokaart.

Stroom zit erin.. En update is niet mogelijk zolang er geen nvidia Hardware inzit :(

Geen beeld, bedoel je helemaal geen beeld geen bios helemaal niks, of kan je nog gewoon naar (F8) veilige modus, zoja verwijder daar de driver van je kaart en start daarna de computer op dan zal windows hem opnieuw herkenen en installeren en vaak is het probleem dan wel opgelost na 2 keer herstarten.

Je kan ook nog gewoon je kaart in je computer houden en je monitor aansluiten op de onboard graphics, dan gewoon de nvidia drivers opnieuw installeren (eerst verwijderen)
en vervolgens weer proberen..

Of detecteert je computer de kaart helemaal niet? Als dat het geval is zou ik als ik jou was eerst het bovenstaande proberen, en als dat niet werkt zou je met een defecte kaart te maken kunnen hebben..

nja... ik denk dat ik de probleem heb gevonden.
Ik had mijn pc bij F&F computerservices ingeleverd om te kijken of mijn moederbord wel in orde was. Dat was niet het geval dus ik heb gelijk bij hun een nieuwe besteld met assemblage kosten erbij. De videokaart voorheen deed het nog wel... ik kon de bios zien etc, Maar nu ik mijn nieuwe moederbord heb, zie ik dat er op de videokaart vlak bij de fan een barst van ongeveer 1,5 cm zit en als ik m optil hoor ik iets van binnen in ratelen. Het is hoogst waarschijnlijk daar iets fout gegaan. want de videokaart glimde nog toen die in mijn oude moederbord aanwezig was.
Ik zal het bedrijf weer contacteren en een hartig woordje met ze spreken.

Bij voorbaat dank op jullie reacties :thumb:

Je had even moeten zeggen dat je een nieuw moederbord had joh! haha
Mooi dat je probleem is opgelost!

Je had even moeten zeggen dat je een nieuw moederbord had joh! haha
Mooi dat je probleem is opgelost!

Meh opgelost is het niet zeker :p gisteren had ik mijn pc net opgehaald vlak voor sluitings tijd en ik zag pas in de avond dat er iets mis was met de vid kaart :eek:. Vandaag dicht ivm koningendag. En nu afwachten tot morgen, hopelijk word het opgelost zonder enige wrijving.

P.S. Wat een gek die man in Apeldoorn. Mijn medeleven voor de betrokkenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan