Fan draait niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

fainttnt

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Hallo,

Sinds een tijdje werkt de standaard fan van mijn computer kast niet meer, eerst dacht ik dat die alleen aanging als dit nodig was maar hij draait al een maand niet meer en vroeger eigenlijk altijd..
Nou aangezien het eerst wel werkte dacht ik laat ik de kast is openen om de kijken of er iets los is gegaan, nou ik kwam dus wel iets tegen, ik stuur de link even door
http://imageshack.us/photo/my-images/43/janj.jpg/
Je ziet 1 stekker die wit is en die past in die zwarte stekker zeg maar, ik weet niet of dit hoort maar aan die witte stekker zit een power labeltje, en ik heb het draadje van de fan gevolgd en die komt uit bij de zwarte stekker, moet ik deze hier nu insteken en werkt de fan dan weer?

(mocht je een iet wat duidelijkere foto willen moet je het even vragen, deze is in de nacht genomen)
Kan er wat fouts gebeuren als die niet aan elkaar horen?

dankjewel alvast :)

Inderdaad, deze foto is niet zo duidelijk, zou je hem misschien nieuw willen maken?
Verder, ja, als het erop lijkt dat ze in elkaar passen dan kun je het proberen..
Kijk eerst of er ergens anders nog een losse stekker te vinden is!
Het overwegen om te doen.. ik zou het niet durven eigenlijk, voor je het weet gaat heel je pc eraan kapot.
Misschien kun je daarentegen iemand laten kijken die er meer verstand van heeft?
Maar mischien is het ook wel duidelijker als je een nieuwe foto maakt x)

Succes!

Het lijkt mij zeer onverstandig advies te geven op basis van een zeer slechte foto. Verkeerd aansluiten, kan een kapotte pc opleveren.;)

Ik heb het risico genomen aangezien een vriend dezelfde kast heeft en het bij hem er ook zo uit ziet, en hij doet het.
Vind het wel raar dat hij ineens eruit is gegaan, ik had ook alternate kunnen bellen maar dan zou ik mijn pc waarschijnlijk een week kwijt zijn geweest voor een los stekkertje.

iig. bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan