Fan op proccesor

• Onderwerp starter Onderwerp starter nixs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Ik heb een probleem met een of een vraag over een Fan van de proccesor nu zit er een bruin vierkant stukje op aan de onderkant ik neem aan dat dat verwijderd dient te worden
en dat er gewoon pasta onder moet of is dit niet met een fan op de proccesor?????
Ik twijfel ook om het erop te zetten de klem is nl niet dezelfde als die van de fan die erop zit wat is wijsheid?????
Er zit ook geen gebruiks beschrijving bij niets

bvb Dank nixs

Praat je over fan met koelblok of alleen de ventilator?
Als er een koelblok bij aan zit dan hoort er koelpasta aangebracht te worden tussen koelblok en processor, vaak zit er ook al wat aangebracht hierop dmv een soort folielaag.
Vertrouw je het niet gewoon de boel goed schoonmaken en koelpasta aan brengen.

Als er een koelblok bij aan zit dan hoort er koelpasta aangebracht te worden tussen koelblok en processor, vaak zit er ook al wat aangebracht hierop dmv een soort folielaag.
Ty voor de reactie ik denk dat wanneer je de foli verwijderd er een druppel pasta onder zit maar ik neem dat risico niet de onder kant is van ijzer,ik wist niet dat ze dat er al op deden maar ja hoe oud is het.
Nu vraag ik me alleen nog af past het wel de klem om het vast te zetten is niet dezelfde maar dat zie ik snel genoeg de vraag is bij deze opgelost Ty nixs:thumb:

Ps het is alleen de Fan die vernieuwd wordt,en ja er zit een koelblok onder .
Het nadeel is dat je gelijk voor 10x pasta hebt.

Hoi ik zit nog met het pro nu van een andere fan hier praat ik over de pure Fan ja hoe groot zou hij zijn ik denk 5x5 cm maar is nergens te krijgen een goede losse fan
Het is voor een Amd prossesor 2.0 uit mijn hoofd nu heb ik een aluminium fan die ik wil preparenen ipv een plastic fan maar weet niet of hij wel genoeg koelt dan het is eigenlijk een fan die je op je blok plakt.
Of moet er voor iedere proccesor een fan te krijgen zijn en dan wel in rottterdam of via internet
een must is dat hij super still moet zijn groetjes

Ps voor de duidelijkheid het is een fan die met 4 plastic schroefjes vast zit op het alu blok !!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan