Fan speed verhogen

Status
Niet open voor verdere reacties.

o'neil

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2005
Ik heb pas een nieuwe pc in elkaar gestoken en ik heb het probleem dat als ik bvb cod4 speel, het beeld af en toe enkele seconden zwart wordt, en windows "Het beeldscherm reageert niet meer en is hersteld" aangeeft.
Ik dacht eerst dat het een driverprobleem ofzo was, maar ik heb al heel veel geprobeerd (reinstall van vista, drivers, games, ... ) en niets verhelpt het probleem volledig (het is al wel verbeterd in de zin dat het scherm minder vaak zwart wordt).

Ik begin nu dus te denken dat mijn videokaart te heet wordt . Daarom heb ik rivatuner gedownload, maar ik vind niet direct hoe ik de fan speed op 100 % kan zetten.

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt

Grtz

ps: Mijn systeem kan je zien in m'n profiel.

Leuk pctje maar wat is de temp dan van je Videokaart ?

Ik ben al een paar keer direct nadat het zwart wordt naar windows gegaan om dan te kijken in everest naar de temp van de gpu. De hoogste die ik al gezien heb is 69 graden als ik het me goed herinner. Maar het zwart beeld duurt welk enkele seconden, dus de temperatuur is dan al over zijn piek heen.
Is er een programma waarmee ik de temperatuur kan "opnemen" ?
Zodat ik een grafiek krijg ofzo.

Alvast bedankt

grtz

69 graden is niet te heet. Daar zou het dus niet aan mogen liggen. Als je dit binnen enkele secondes meet nadat je het zwarte scherm hebt gehad.kan het een paar graden schelen, maar zeker geen tientallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan