Fan van videokaart draait niet meer (Nvidia GT 545)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepsiman

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
Hallo,

Sinds 2 á 3 weken terug is het me opgevallen dat mijn fan van mijn videokaart niet meer doet, dit had toen nog geen gevolgen (wel hoorde ik elke keer een irritant geluid).
Maar sinds vorige week valt mijn PC gewoon uit, en waarschijnlijk komt het omdat de videokaart te warm wordt.
Dit weet ik dus niet zeker en weet helaas ook niet wat voor maatregelen IK kan nemen, voordat ik naar de winkel ga.

Hierbij even wat informatie over de videokaart, pc etc;
Videokaart: Nvidia GT 545
PC: ASUS (kant en klaar) http://www.cdromland.nl/productinfo/253227/Asus/Asus_PC_CM6730_i5_240081TBW7HPGT545

Misschien kan iemand mij helpen wat ik hier het beste met kan doen?

Groeten,
Wesley

Hoi,

zo te lezen (wel hoorde ik elke keer een irritant geluid) is de ventilator kapot en ben bang dat di niet goed is geweest voor de videokaart denk beste datje hem even kan laten testen bij de winkel.

@Modag

Dit heb ik ook al vernomen. Wel als ik de fan ga aandraaien (het hoort niet maar oke xd) dan draait hij ook maar voor even. Daarna stopt hij met draaien en geeft hij weer een raar geluid.
Wel vind ik het raar dat hij nu al defect is, terwijl ik de PC niet eens één jaar heb!

Hierbij bedankt voor je reactie, en ik zal hem even bij de winkel gaan testen!

Groeten

Hoi,

Bedoelde hiermee een mechanisch probleem en ja als je nog garantie hebt niet zelf proberen op te lossen maar de winkel dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan