Happyhippie
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 aug 2004
Heb de laatste tijd wat problemen dat de Pc soms willekeurig of tijdens het DvD branden uitvalt met blue screen foutmeldingen waarop nog geen uitsluitsel is gevonden wat de oorzaak kan zijn helaas.
Er is aan de Pc qua hardware niets veranderd enkel dat ik er 2 fans heb bijgezet van Asaka waarvan ééntje met speedcontrol,vroeger had de Pc boer er ook al eentje bijgeplaatst omdat er in de case gewoon géén zat !
Nu vraag ik mij af of dat uitvallen van XP Pro soms te wijten kan zijn dat er simpelweg teveel fan's aanhangen en misschien de goede werking v/d rest van de Pc beinvloeden dmv. voedingsproblemen.
Ik heb die gewoon aangesloten op twee vrije stekkers van de eerste fan.
Heb maar weinig info gevonden over de voeding of ik weet niet waar te zoeken
Dit heb ik gevonden bij Everest
Graag jullie reactie,
Groet
Er is aan de Pc qua hardware niets veranderd enkel dat ik er 2 fans heb bijgezet van Asaka waarvan ééntje met speedcontrol,vroeger had de Pc boer er ook al eentje bijgeplaatst omdat er in de case gewoon géén zat !
Nu vraag ik mij af of dat uitvallen van XP Pro soms te wijten kan zijn dat er simpelweg teveel fan's aanhangen en misschien de goede werking v/d rest van de Pc beinvloeden dmv. voedingsproblemen.
Ik heb die gewoon aangesloten op twee vrije stekkers van de eerste fan.
Heb maar weinig info gevonden over de voeding of ik weet niet waar te zoeken

Dit heb ik gevonden bij Everest
Veld Waarde
CPU Core 1.75 V
Veld Waarde
+2.5 V 0.18 V
Veld Waarde
+3.3 V 3.23 V
Veld Waarde
+5 V 4.88 V
Veld Waarde
+12 V 11.69 V