Far cry 2 cheats/trainers gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

madjack32

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2011
Goeiemiddag mensen,
Ik ben best wel simpel met computers en consoles, maar deze keer was dit toch wat makkelijkker:

Zou iemand mij een trainer/ cheat kunnen aanraden voor far cry 2?
ik heb al een aantal trainers geprobeerd, maar 9/10 keer, kreeg ik delzelfde, met het BReWErS.dll virus...(En natuurlijk haalden ze niks uit).
Evenals -DEVMODE aanzetten, is mij toch een aadig karwei(Vista werkt niet echt mee)
Dus, als iemand mij zou kunnen helpen met -DEVMODE aanzetten, of een GOEDE VIRUSVRIJE WERKENDE trainer kan linken, zou ik dat erg waarderen!

Mvg Madjack32

Neem eens een kijkje op Cheat Happens: http://www.cheathappens.com/13956-PC-Far_Cry_2_cheats
De trainers die zij leveren zijn zonder rommel er in. Al kan het natuurlijk best zijn dat een gevoelig AV-product reageert. Zelf ben ik daar al 3 jaar unlimited member en nog geen rotzooi tegengekomen.

@puppie
Wat heeft dit met warez van doen?
Is het tegenwoordig ook al illegaal om vals te spelen ;)

kijk dat is wat ik wilde horen, vals spelen.
Niet illegaal maar ook niet netjes.

Veel trainers worden herkend als virus omdat deze in het geheugen actief zijn en daar waardes wijzigen.

Heb je deze al geprobeerd?:

2. FAR CRY 2 MEGA TRAINER 1.03

Features: Unlimited Weapon Reliability, No Fatigue, Easy Kills, No Recoil, Invincible Vehicles, Add Diamonds, Unlimited Health, No Reload, Unlimited Ammo, Unlimited Med Syringes, Unlimited Grenades, Save/Load Position (Teleport). Made exclusively for Cheat Happens. WRITTEN FOR THE PATCHED (1.03) RETAIL VERSION OF THE GAME. May not work with all versions. Read the included readme file with Notepad for important instructions on using the trainer. This trainer features customizable hotkeys.

http://www.cheathappens.com/13956-PC-Far_Cry_2_cheats

EDIT: maniac2003 was me net voor.

:D het enige effectieve is dus ....:D
-----------------------
ie2n3l.jpg
van Xylitol ...:P maar net zoals
v8ppna.gif
puppie zei....dat is op gemene kant ...:(

Laatst bewerkt:
Ik heb het net zelf even geprobeerd: de trainer van cheathappens lijkt gewoon goed te werken, nadat je de opdracht hebt gekregen om de auto te repareren.

Ik heb het net zelf even geprobeerd: de trainer van cheathappens lijkt gewoon goed te werken, nadat je de opdracht hebt gekregen om de auto te repareren.

Thx man, en alle anderen die mij geholpen hebben, na een stuk of vijf virussen gaf ik het bijna op!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan