far cry 2 geen beeld wel geluid??

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojajuji

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
laptop met 1 gig interngeheugen.
Daar zet ik far cry 2 op.
Het begint al erg traag met opstarten
als alles gedownload is kan ik hem
opstarten en hoor ik geluid maar geen beeld.
Ik heb beeldscherminstellingen al gewijzigd
op allerlei manieren maar geen soelaas.
ik heb ook mijn radeon xpress 200m series geupdate
mobo is acer navarro
Iemand een idee?

Eerst maar checken op http://www.canyourunit.com of je systeem wel geschikt is voor Far Cry 2.

Als ik zo je videokaart bekijk, dan heb ik het idee dat je pc/laptop helemaal niet geschikt is.

Tijs.

ik heb dat programma van jouw er over heen gehaald en als die betrouwbaar is dan
zegt ie. dat mijn comp. niet geschikt is.
Is het zinvol om een betere video kaart erin te zetten of is
dit niet meer van toepassing op deze oude laptop

Als ik het zo inschat is de laptop minstens 3 jaar oud. Bovendien zijn er maar van een beperkt aantal laptops de videokaart te upgraden.
Tel daarbij dat ook de rest van de laptop moet meespelen (snelle processor, snel intern geheugen etc.), dan ga er wat mij betreft maar vanuit dat je beter kunt sparen voor een nieuwe pc/laptop die wél voldoet.

PS: (Zwaar) gamen op laptops vind ik in het algemeen geen goed idee. Je zou dus kunnen overwegen een gamer-pc te kopen en de laptop gebruiken voor simpeler zaken (websurfen, tekstverwerken etc.)

Tijs.

ik ben helemaal geen gamer maar voor mijn dochter kocht ik dit spel voor 5 euro dus ik dacht leuk voor die prijs.
Maar dit is dus een zwaar spel. ik ga hem op een desktop proberen.
bedankt voor je meedewerking.

Beste Tijs,
inderdaad staat op de verpakking van de game dat je een videokaart nodig hebt van minimaal 512 mb.
en dat zit niet in de laptop.
Bedankt voor je advies en ik heb weer wat geleerd.

Graag gedaan.

Wil je nog even de vraag op opgelost zetten? Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan