Far cry 2 met Radeon X800GT spelen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.606
Weet iemand of ik met een X800Gt far cry 2 kan spelen, ik krijg nu telkens een zwart scherm wanneer ik het spel start ?
 
Volgens Wikipedia ondersteunt de X800 tot DirectX v9.0b en Shader Model 2.0b. Voor Far Cry 2 heb je een kaart nodig die DirectX v9.0c en Shader Model v3.0 aankan.
 
Laatst bewerkt:
En dat is ook niet te verhelpen met een update ofzo ?

P.S : ik heb ook nog een Radion 9600XT maar dat zal niet veel beter zijn zeker ?
 
P.S : ik heb ook nog een Radion 9600XT maar dat zal niet veel beter zijn zeker ?

Nee, zo'n kaart heb ik ook gehad en als ik me goed herinner gaat die ook maar tot Shader Model 2.
 
Klopt!ook die heeft geen shader 3.0.de kaart ook gehad.Top kaartje toendertijd.
In de radeon serie is vanaf een 1600serie shader 3.0 ondersteuning.
 
Heb even tweedehands gekeken wat denken jullie hiervan ?

XFX ATI Radeon 1GB DDR5 HD5770 wat is deze nog waard ?
ati Radeon HD 3650 voor 20 euro
 
Eerst maar eens weten wat je mobo is.De 800 serie is er zowel in agp als pci-e.(was dus ook nog maar de vraag of de 9600xt zou passen)
Daarbij is ook de rest van je systeem van belang alsmede je voeding.
 
Moederbord : ASUSTEK model A8N-E
BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
Processor: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3000+, MMX, 3DNow, ~1.8GHz
Memory: 1024MB RAM
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
Card name: Sapphire RADEON X800 GT
 
Een andere videokaart erin zetten is wel mogelijk (mits de voeding daar ook geschikt voor is), maar heeft in mijn ogen weinig zin omdat je met de rest van je hardware aan de minimumeisen zit van het spel. Het spel zal werken, maar daar is ook alles mee gezegd.
 
Laatst bewerkt:
Mee eens:thumb:

Al zal de keuze met betrekking tot spelen van games uit de oudere generatie wel iets groter worden door het opheffen van de beperking shader2.0.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan