Far Cry 2 Online key

Status
Niet open voor verdere reacties.

BerendW

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2010
Berichten
205
Beste mensen. Ik heb een tijdje geleden far cry 2 gekocht en de singleplayer uitgespeeld. Nu wil ik multiplayer proberen en daarvoor heb ik een online key nodig, dus geen cd key (die zat niet eens in het doosje). Mar die online key kan ik nergens vinden. ook niet op de ubisoft website.( er zijn meerdere mensen met dit probleem) Kan iemand mij helpen???
 
die hoort gewoon in het doosje te zitten.

IK zou contact opnemen met de makers van far cry 2: ubisoft.

Grt

Rens
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zei al... het is niet de cd key, maar de online key. die zit niet op de verpakking
 
Ik heb het spel ook origineel. De sleutel staat hier op de voorkant van het boekje onder "Install Keycode". Deze sleutel heb je nodig om online te kunnen spelen. Wel een vreemde benaming, want tijdens de installatie vraagt het spel helemaal niet om deze sleutel.

Je moet eerst een account aanmaken op de website van Ubisoft:

https://secure.ubi.com/login/UserInteraction.aspx

Daarna kun je in het spel onder multiplayer inloggen met je account + sleutel.

Als er geen sleutel bij zit kun je inderdaad het beste contact opnemen met Ubisoft of de winkel waar je het gekocht hebt.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor je duidelijke reactie!. helaas zat er niet eens een boekje bij.... dat wordt dan maar geen multiplayer:(
 
bedankt voor je duidelijke reactie!. helaas zat er niet eens een boekje bij.... dat wordt dan maar geen multiplayer:(

mij mij hat ik die niet eens en kan gewoon online...
bij een vriend van me heb ik heel z,n spel *gehackt* zodat hij het dee maar werkt maar 3 a 4 dagen..
dus een omweg is er niet.
Neem anders ff contactt op met ubisoft of vraag aan een vriend (die het spel heeft en hem niet meer speelt) of je hem mag lenen (met key code) en dan proberen.
mocht het dan nog niet werken geef dan ff reactie terug a.u.b.

Gr:leon:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan