far cry beeld problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelhorjus

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2004
speel far cry, vloeiend, alleen, de weergave is soms niet goed. onder water hebben de planten vierknte blokken er om heen. het hoet is te ligt, zulke dingen. heb een 6600 gt pci-e. net nieuw. amd 64 3500+ op een asrock mobo. alles nieuw. en 3 gig aan ddr geheugen. daar ligt het niet aan. hoop dat iemand me kan helpen, dit is zwaar irritant.

heb dat al geprobeerd, maakt niet uit. kan het iets met de open gl te maken hebben. daar heeft nvidia wel vaker last van. weet niet wat ik daar dan aan moet doen:confused:

Over grafische problemen met nvidia kaarten wordt er niet gesproken wel over ATI kaarten. Ik raad je aan het volgende te doen installeer de patch eens : http://patches.ubi.com/far_cry/far_cry_v1.32.exe
Ga vervolgens naar start,uitvoeren,typ hier dxdiag druk op enter ga naar het tabblad beeldscherm en doe daar de directdraw en direct3d tests wat is het resultaat? Zijn alle direct x functies ingeschakeld? Welke datum staat er bij de stuurprogramma's sectie? Post deze hier.

heb inmiddels alle beschikbare patches gedownload en geinstaleerd. het probleem is nu verholpen. echt wel een vet spel. met vissen etc onder water. bedankt voor de tip:thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan