Far Cry - ik 'struikel' steeds...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
In 't spel Far Cry bevind ik me op 't schip, dat ik vervolgens op moet blazen.
Nu verschijnt kort hierop een helicopter die ik uit de lucht moet schieten, maar dit lukt me op geen enkele wijze.
Veel creatieve pogingen gedaan, maar 't schip zinkt dus de tijd is kort.
Cheats etc. krijg ik niet aan de praat.

Weet iemand hoe ik verder kom, ofwel.. de heli uit de lucht kan schieten? :cool:

Moet ik het niet met die rocketlauncher doen dan?
.50 ken ik wel, droeg ik ook in dienst :D

Met de rocketlauncher lukt het juist niet :p :confused:

Zal even op je link kijken... :8-0:

Oefenen en nog eens oefenen.
Het zal zoeken worden ,want ik kom meestel niet eens zover:o

'k weet ut, en oefenen doe ik graag, maar dit lukte echt voor geen meter :(

Hmm.. dus er is nog hoop voor me.. :)

Trouwens jammer, via deze link word ik doorverwezen naar 'n nieuw forum. Hier account aangemaakt maar kent men niets over Far Cry :( Wel op die 'oude' site, maar daar kan ik dus niets bekijken. Kip en ei.. :confused:

'k schiet er nog steeds te veel naast of wordt op 't moment dat het lijkt te lukken steeds aan gort geschoten. :(
Hmm... blijven oefenen dus waarschijnlijk... :thumb:

probeer eens dekking te zoeken.
ken de level zelf niet dus weet ook niet of je dekking kan zoeken.

Kan op zich prima dekking zoeken in de kajuit, maar 't probleem op dat moment is de tijdsfaktor. 't schip is nl. aan het zinken door de bom die ik geplaatst heb. En pas na het afgaan van die bom komt de heli. En daar zit een heel vervelende man met een dik machinegeweer in die op arme Chopra aan 't schieten is alsof z'n leven er van afhangt. Ohhh.. eehh.. dat is dus ook zo:D

Toch weer even terug.
Inmiddels ben ik door m'n levens heen.. :rolleyes:

Heb een trainer van Fairlight: Far Cry plus 12 Trainer.
't spel is te selecteren en dan krijg ik een rij opties te zien.

Weet iemand misschien hoe ik deze kan aktiveren, want 't lijkt niet te werken? :confused:

De trainer ken ik niet, maar ik weet van andere cheats (met een aangepast bestand "DevMode.lua") dat je de snelkoppeling moet aanpassen in "G:\Far Cry\Bin32\FarCry.exe" -DEVMODE" (natuurlijk het pad aangepast naar jouw situatie)

f2=move to next checkpoint
f4=no clip mode
f9=save current position
f10=load current position
backspace=God mode
o=gives 999 ammo
p=give all weapons

Overigens zinkt de boot niet helemaal, de boeg blijft boven water.

Ah, de boeg blijft boven water :thumb: Kijk, dan kan ik misschien toch tijd winnen. Dit had ik al min of meer gemerkt door achter dat grote metalen deel op de boeg te gaan staan, maar zag daar dan toch ook het water komen. Net daarvoor was ik dan weer afgeknald :mad:
Had ik 'm al 6x goed geraakt :eek:

Die snelkoppeling aanpassen heb ik ook al geprobeerd, maar geen verschil. Heel vreemd... Ook dat 'scriptje' helemaal in kladblok aangepast... dan maar volhouden :cool:

Thx. voor je reaktie. :thumb:

Voor de volledigheid kom ik nog even melden dat ik er eindelijk inmiddels door ben. Wel op een heel andere manier.

Ben na het plaatsen van de bom direkt overboord gesprongen en me verdekt opgesteld achter een stuk rots (niet richting het wrak, maar net de aan de andere kant).
Vervolgens onder water om de rots gezwommen, net uit zicht van de heli. Uiteindelijk om het eiland heen en weer ergens aan land gegaan. Dikke truck gepakt en op 't strand geparkeerd. Eerst zag ik de heli niet, maar toen ik richting het schip zwom wel ineens, dus snel terug naar de truck op 't strand.
Half schuilend achter dit voertuig ging het in 1 keer goed. Wel goed als je op 't schip alle granaten mee weet te nemen, dus eerst even opnieuw laden in de cabine.

Wel vreemd overigens dat ik met behulp van de zoekmachine van 't forum geen enkel resultaat kan vinden op 'Far Cry' :(

Veel plezier ermee, wat er na komt is ook weer mooi ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan