far cry loopt vast tijdens het laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefanrox

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2008
hallo,

Ik heb het spel far cry maar die wilt niet werken. Ik kan hem gewoon opstarten en dan doe ik story mode en dan kies ik een speler. Dan gaat het spel laden maar dan loopt ie vast, altijd op hetzelfde punt..

Het is een niet-legale versie.

Ik heb een nieuwe laptop dus ik denk niet dat het daar aan ligt maar voor de zekerheid

nvidia 8400m G

dat is voldoende toch? Ik heb al patches proberen te downloaden, (1.1 en 1.3) maar dat werkt niet, Als ik het speel opstart staat er: '

Service Pack 1 is strongly recommended dor this game. Please update your OS.

en:

Your video card drivers are too old. Please update them.

heeft iemand tips?

Hoi,

Ik denk dat die 8400 videokaart dit spel niet aan kan! Het spel is zowiezo naar mijn mening niet geschikt voor een laptop. Een gewone pc kan de warmte wel goed kwijt, maar met een laptop is het een heel ander verhaal. En dan praat je nog niet eens over de kwalificaties van de voeding..

Met andere woorden, dit zal hem niet worden,

Hoi,

Ik denk dat die 8400 videokaart dit spel niet aan kan! Het spel is zowiezo naar mijn mening niet geschikt voor een laptop. Een gewone pc kan de warmte wel goed kwijt, maar met een laptop is het een heel ander verhaal. En dan praat je nog niet eens over de kwalificaties van de voeding..

Met andere woorden, dit zal hem niet worden,

Op low moet het wel lukken maar waar haal jij de info vandaan dat een voeding belangrijk is bij het games op een laptop. Die is op een laptop altijd goed, anders draait je laptop namelijk niet. Over die warmte zou ik me ook maar geen zorgen maken. Daar hoort een laptop tegen te kunnen. Zolang je de fan maar niet op tapijt neer zet. En over dat zijn laptop het niet aan kan betwijfel en dat dat het probleem is betwijfel ik ook. Het zou best kunnen dat een hele lage frame reate haalt, maar dat wil nog niet zeggen dat ie hem niet kan starten. Ik denk dat je eerst het beste je gpu driver kan updaten en sp1 instaleren. Of het zou er natuurlijk ook aan kunnen liggen dat het spel niet helemaal in orde is. Dat heb je met illegale versies

Laatst bewerkt:
Ik draai deze far cry op mijn laptop met een 8600M GS, op 800x600 low vloeiend :D
Ik krijg ook de melding "Your drivers are too old, please update them", dit negeer ik gewoon en kan gewoon spelen. Ik zou inderdaad even de SP1 installeren, misschien dat dit het probleem verhelpt.

Verder speel ik het ook meer op een gewone computer, wat natuurlijk veel beter draait ;)

Op low zou idd. misschien net kunnen maar fijn spelen is het niet denk ik. De laptop voeding draait ook wel natuurlijk, dat had ik anders moeten zeggen.alleen de fan zal op volle touren draaien tijdens zo'n spel.

Met laptops is het gewoon bekent dat de warmte niet goed weg kan, zoals het bij een tower betreft. Daarom zijn laptops gewoon nog steeds niet echt goed genoeg voor het spelen van de wat zwaardere spellen. En die 8400 is niet zo'n gamers kaart, laten we wel wezen.. Een gamer laptop kost dan ook heel wat. Maar een tower zullen ze nooit kunnen vervangen. En tuurlijk moeten de laptops van nu daar wel tegen kunnen.Maar toch zal het slijten een stuk sneller gaan. Je zult bijna altijd op netstroom moeten werken wat weer niet ten goede komt van de accu.
En het spel zou best kunnen starten, maar houdt ie het ook uit na een half uur gamen?
Wat betreft de niet legale versie. Misschien is idd. het spel niet goed of heb je niet de juiste crack of no-dvd hiervoor.

Maar dit is mijn mening:p

bedankt voor alle reacties!! het spel doet het wel, dat heb ik gechecked bij een vriend van me.

Ik ben op dit moment sp1 aan het downen, als die het doet zal ik het laten weten en zo nee laat ik he took weten:)

Alvast bedankt!

Service pack 1 is geinstalleerd en dat probleem is in ieder geval verholpen!

Maar er staat nog steeds:

Your video card drivers are too old. Please update them.

Hoe en waar update ik die? Want het spel loopt nog steeds vast tijdens het laden.

Alvast bedankt!

wat is het merk en type van je laptop?

acer aspire 7520G

specifications:

(gekopieerd van internet)

Product
Fabrikantcode LX.AN30X.043
Toetsenbordindeling
Type toetsenbord QWERTY
Geheugen
Harde schijf 500 GB
Snelheid harde schijf 5400 rpm
Hybride harde schijf
Intern RAM-geheugen 3072 MB
Geheugen uitbreidbaar
Maximaal RAM-geheugen 4096 MB
Type geheugen SO-DIMM DDR2
Cardreader
Geheugenkaart SD (Secure Digital), xD (Xtreme Digital), Memory Stick, Memory Stick Pro, Multi Media Card (MMC)
Optisch opslagtype DVD+/-RW/RAM Double Layer
Processor
Processortype AMD Turion 64 X2
Processornummer TL-60
Processor-kloksnelheid 2000 MHz
Beeldscherm
Type videokaart nVIDIA GeForce 8400M G
Videogeheugen 256 MB
Totaal videogeheugen 896 (shared) MB
DirectX 10
Schermtype TFT-LCD
Schermresolutie 1440 x 900 pixels
Schermdiagonaal 17 inch
Widescreen
Touchscreen n.v.t.
Camera
Webcam
Webcam resolutie VGA (0.3 Megapixel)
Audio
Audio-out Mini-jack 3,5 mm
Luidspreker Ja, stereo
Bediening
Volwaardig toetsenbord
Numeriek keypad
Touchpad
Trackpoint
Biometrische fingerprint-reader
Stylus
Draadloos
Wireless LAN 802.11b/g
Bluetooth
Infrarood (IrDA)
HSDPA
Aansluitingen
USB 2.0
Aantal USB-poorten 4
VGA
TV-out Ja, S-video
HDMI-out
RJ45 Ethernet 10/100/1000 LAN
RJ11 Modem
IEEE 1394 FireWire
e-SATA
PS/2
Seriëel
Parallel
3,5 mm Audio
S/PDIF
TV-tuner
ExpressCard-slot 54
PCMCIA-slot
Accu
Stroomvoorziening Li-Ion-accu
Verwisselbare accu
Besturingssysteem
Besturingssysteem Windows Vista Home Premium
Taal besturingssysteem Nederlands, Engels, Frans
Windows Vista Capable
Fysieke eigenschappen
Lengte 29,8 cm
Breedte 40,4 cm
Dikte 4,3 cm
Gewicht 3700 gram
Kleur Zwart, Wit
Overige
Handleiding Engels (schriftelijk), Engels (CD/DVD)
Garantietermijn 1 jaar
Garantietype Carry-in-garantie

Ik hoop dat je hier wat mee kan!

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_7520.html

Onder de kopjes
Drivers and Utilities

* MS Windows Vista

neem je het eerste keuzeveld, "Drivers and utilities", en daar kies je de bovenste ("VGA_Nvidia_.............")

Ik speel dit zelf dus ook op mijn laptop, ook een 7520G, maar met een 8600M GS. Heb deze drivers ook al geïnstalleerd, maar krijg nog steeds die melding, maar daar doet het spel het nog wel om..

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_7520.html

Onder de kopjes
Drivers and Utilities

* MS Windows Vista

neem je het eerste keuzeveld, "Drivers and utilities", en daar kies je de bovenste ("VGA_Nvidia_.............")

Ik speel dit zelf dus ook op mijn laptop, ook een 7520G, maar met een 8600M GS. Heb deze drivers ook al geïnstalleerd, maar krijg nog steeds die melding, maar daar doet het spel het nog wel om..

Ik heb hem gedownload maar hoe installeer ik het? He je enig idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan