far cry

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb farcry dir. verplaatst naar een andere schijf en windows op de c schijf weer geinstalleerd hoe krijg ik far cry weer aan de praat ? Orineel cdrom is gebroken.

groeten egkok

Die zal je toch weer met een cd moeten installeren aangezien de registerwijzigingen ook verdwenen zijn

Je hebt een installatiecode en dus een licentie, dus je mag een gedownloade versie installen ???? Toch ????
Maar anders dien je een nieuwe te kopen....

Ik heb een gekochte versie, maar de cd rom is gebarsten. Heb dus een licensie nummer, maar waar kan ik dan de complete versie downloaden en dan gebruikmaken van het nummer?

Geplaatst door egkok
Ik heb een gekochte versie, maar de cd rom is gebarsten. Heb dus een licensie nummer, maar waar kan ik dan de complete versie downloaden en dan gebruikmaken van het nummer?
Links naar een te downloaden versie, kunnen wij je hier niet geven.
Zie daarvoor de huisregels.

Als Verenigingslid, zou je dat toch moeten weten.;)

Ja heb ik al maar je weet maar nooit soms kom je hier toch een klapper tegen, dus de spijker op de kop zalk maar zeggen. Kapotte cd's kun je omruilen las ik net op de hoofdsite maar downloaden is natuurlijk veel vlugger en makkelijker. Anders koop ik net zo lief een nw. Maar downloaden ben ik nog niet tegen gekomen dus als iemand weet hoe of wat...ik bedoel legaal met betalen etc.... dat mag toch wel voor zover ik ervaren heb hier ??
groeten egkok

Geplaatst door egkok
dus als iemand weet hoe of wat...ik bedoel legaal met betalen etc.... dat mag toch wel voor zover ik ervaren heb hier ??
groeten egkok
Ik denk niet dat je Farcry, legaal tegen betaling kan downloaden.
Het is of een dvd versie of dacht iets van 5 cd-roms.

Je kan natuurlijk altijd proberen ergens een versie te downen. Of dat echt sneller gaat betwijfel ik. Ik had laatst een origineel spel van EA waarvan een CD kapot was. Ik heb hem opgesturrd met de veschuldigde adm.kosten (een paar euri) en na twee dagen had ik een compleet nieuw spel in de brievenbus liggen.

Ja maar ik heb net een nw. ATI 9800 pro en een nw HD. Heb Far Cry dir op andere HD gezet met allerlei ander spul me niet realiserend dat die cd kapot was. En nu wilde ik ff de kwaliteit van die ATI proberen. Ik ga ge- woon een nw kopen. Opsturen naar amerika met een cheque erbij van 10 euro etc dat wordt me echt te veel en te ingewikkeld. Een paar euri meer kan ik nou ook wel weer missen. Maar ik dacht misschien kan er een demo overheen of zoiets waardoor het register weer op orde komt...maar met een demo gaat het niet in ieder geval...

Met een demo installeren om de oude versie weer intact te krijgen gaat zeer waarschijnlijk niet lukken.

Wat ik trouwens bedoelde met downloaden is dat je misschien iemand kent of via via waarvan je een kopie kan maken cq downloaden.
Als je trouwens goed zoekt is er wel een complete versie te vinden.

Maar een nieuwe kopen is misschien wel de snelste en makkelijkste manier om van alle problemen af te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan