far cry

Status
Niet open voor verdere reacties.

cowboy henk

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2006
hallo;
Mijn kinderen spelen reeds geruime tijd far-cry.
Ik gebruik daemon omdat ze ook nog andere spelletjes spelen en het anders een heel gedoe wordt met de juiste cd.
Maar deze week krijgen ze nu steeds de melding dat er cd emulatie software aangetroffen is en deze moet afgsloten worden.Als ik dat doe zijn ze natuurlijk alle levels kwijt.
Daarom is mijn vraag dan ook hoe dat ik dit zou kunnen verhelpen,en wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn?

Mvg HR;

Dan ben je niet de levels kwijt want ik neem aan dat het spel wel gewoon geinstallerd staat..
;)

Raar dat Farcry _ineens_ begint over die emulatie software. Heb je misschien een ander programma erbij geinstalleerd?

Je kan de emulatie software ook "verbergen". Zoek maar eens op "Hide daemon tools" op www.google.nl .

Gebruik anders eens de virtuele drive van alcohol als je deze ook toevallig hebt,

Bedankt voor jullie voorstellen ,ik zal dat gauw eens proberen.
Volgende week laat ik iets weten
Mvg;

ja kan de saved games reden en dan proberen opnieuw te installeren (op eigen risiko)

heb je toevallig ook clone dvd , dit is een irritant programma want hij geeft met sims 2 ook problemen (misschien dat het daar aan ligt???)

fr3z

oplossing farcry

Hallo,

Door het zoeken naar een programma om daemon te hiden of een andere oplossing,heb ik ergens gelezen dat de image misschien niet meer in orde is.
Ik heb dan gewoon een nieuwe gemaakt en alles is terug in orde.
Maar wat er dan nu juist fout gelopen is heb geen flauw idee .

Bedankt vooor jullie reaktie's !

Mvg HR.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan