Farcry hapert als de ***

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ratjesnuf

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2001
Ik heb net het spel Farcry geinstalleerd, geweldig spel en loopt nog steeds wel goed op m'n pc'tje.

maarrrr, tijdens vuurgevechten hapert hij héél erg! erg irritant op zo'n moment, ik heb alle video-instellingen op medium staan en dat zou hij goed aan moeten kunnen.
welk van de onderdelen zou ik moeten verlagen om wel een soepel vuurgevecht te houden :P

soms gebeurt dit ook als ik een room inga waar helemaal niks is, errug vaag :confused:

wat kan ik eeraan doen, zonder dat alles er als poep uit gaat zien?

ik ken het spel en jouw systeemspecs niet, maar als de oorzaak soortgelijk is aan de traagheid die soms in RA2 / Generals ontstaat, dan zou de oplossing kunnen zijn : geluid uitzetten.

Als je alles op Low zet heb je ook nog goed beeld hoor :

Ik ben ook "verplicht" om het op low te zetten, ik vind het er nog steeds super uitzien :thumb:

een dell dimension 4450 van vorige zomer... opzich erg goed ding...
Pentium 4
2657 MHz
512 DDR Ram geheugen

genoeg of moet je nog meer? zet er ook ff bij waar ik het vinden kan? :thumb:

Geplaatst door gast0225
ik ken het spel en jouw systeemspecs niet, maar als de oorzaak soortgelijk is aan de traagheid die soms in RA2 / Generals ontstaat, dan zou de oplossing kunnen zijn : geluid uitzetten.

Generals loopt gladjes hier, dat is het probleem niet.

Geplaatst door aaajeetee
Als je alles op Low zet heb je ook nog goed beeld hoor :

Ik ben ook "verplicht" om het op low te zetten, ik vind het er nog steeds super uitzien :thumb:
misschien zit er inderdaad niks anders op... :(

Geplaatst door Ratjesnuf
een dell dimension 4450 van vorige zomer... opzich erg goed ding...
Pentium 4
2657 MHz
512 DDR Ram geheugen

genoeg of moet je nog meer? zet er ook ff bij waar ik het vinden kan? :thumb:
Videokaart misschien?

Je kunt daar Aida32 wel voor gebruiken :)

Geplaatst door Ratjesnuf
64MB DDR nVidia GeForce MX 420 (met TV-out)

De videokaart is te min. Voor mooie kwaliteit en tevens speelbaarheid, heb je minimaal wel een Radeon9600XT of een Geforce FX5900XT nodig. Het liefst nog hoger.

maar je kan dus bij advaced options ook alleen bepaalde onderdelen op laag zetten, welke zou ik dan bijvoorbeeld moeten doen? de special effects ofzo (omdat ik (over het algemeen) alleen maarr last heb bij schieten)

Geplaatst door Ratjesnuf
maar je kan dus bij advaced options ook alleen bepaalde onderdelen op laag zetten, welke zou ik dan bijvoorbeeld moeten doen? de special effects ofzo (omdat ik (over het algemeen) alleen maarr last heb bij schieten)

Special effect, Water quality en de textures. Je kaart kan het echt niet goed aan. Ook omdat ie DirectX9-features mist, waar Far Cry gretig gebruik van wil maken.

Nou... zit niks anders op dan maar op LOW te gaan spelen... potjedorie... naja, bedankt voor de moeite

suc6 er mee! Ik zou er toch maar eens overdenken om een andere videokaart te kopen!

ja, maja... moet ik weer moneymoneymoney hebben, en dat heb ik niet ;)

Op een Geforce 5200 fx 128 mb, draait Farcry ook voor geen meter.. tsjonge wat heb je tegenwoordig wel niet nodig om knap een spel te kunnen spelen.. dan mag je iedere maand wel een nieuwe pc aanschaffen.:confused:

Geplaatst door Lerosa
Op een Geforce 5200 fx 128 mb, draait Farcry ook voor geen meter.. tsjonge wat heb je tegenwoordig wel niet nodig om knap een spel te kunnen spelen.. dan mag je iedere maand wel een nieuwe pc aanschaffen.:confused:
Daar ben ik het volledig mee eens.

Een mx is is een knappe kaart, maar voor dit soort spellen kun je m wel weggooien .. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan