FarCry

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk meyer

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2000
Heb een 2600 mhz pc,512mb geheugen,en een ati radeon 128 se videokaart maar toch nog problemen met mijn grafics in dit spel.\Heb mijn PC nu 2 maand is ie nou al te oud om zo`n spel mee te spelen?

gr Gizmo

Wat versta jij onder vastlopen? Loopt het spel vast, te langzaam? Als het te langzaam gaat is het misschien verstandig om de details en resolutie te verlagen.

Heb mijn PC nu 2 maand is ie nou al te oud om zo`n spel mee te spelen?

gr Gizmo [/B]

Ja! Nee geintje.. Als ik jou was had ik wel ff een reepje geheugen erbij gekocht van 512.

Ik heb een 2.4 p4, 1 gb geheugen, 128 200 ti en ik draai volledig op low quality.
Dit draait zonder problemen.
Succes!

Het gegeven dat je zegt een ''ati radeon 128 se'' te hebben, zegt mij al genoeg.

De SE-aanduiding op ATi-kaarten betekent dat het gaat om een Slow Edition van een bepaald type kaart.

Bijvoorbeeld de ATi Radeon9200SE, de Radeon9600SE of de Radeon9800SE. Allemaal presteren ze langzamer dan de normale modellen. Dus bijv de Radeon9200, de Radeon9600 en de Radeon9800.

Na een paar minuten het spel te hebben gespeeld loopt ie vast en krijg ik een fout melding, Gizmo

De Ati radeon 9600 met een DDR geheugen van 256 mb is dat mischien een optie,hij is voor mij tenminste te betalen.

Zal ik morgen even doorgeven,het spel zit nu in een andere pc waar ie wel op draait,ongelooflijk mooi dat wel
Gr Henk

De melding luid
"Windows heeft een hardware fout geconstateerd en heeft het probleem opgelost" waarna mijn PC blijft hangen bij dat bericht en na taakbeeindiging komt ie in een anddere resolutie en slecht van kleur terug op het bureaublad(Windows).
Henk

Staat er misschien in Configuratiescherm->Systeembeheer->Logboeken meer informatie over de foutmelding?

Een ATI2mtag melding,iets met het Aparaat cq de programmering hiervan en nog een boel blabla van dat soort zoals contact opnemen met de leverancier,

Henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan