FarCry2 vast op 4%

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperFries0123

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Hallo maar weer,

Ik heb al een lange tijd FarCry2 en heb er nooit echt wat mee gedaan, want mijn oude videokaart was niet echt top of the pops. Nu heb ik een ATI Club3D HD 5570 en kan ik de beste games allemaal draaien. Nu heb ik tot 4 procent met plezier gespeeld (niet veel main missions want ik kom het UFLL gebouw in Pala niet in :S) maar nu heb ik voor het laatst een missie voor Quarbani Singh gedaan (met zijn key zonder lock) en nu staat echt nergens op de kaart meer zo'n uitroeptekentje in een geel piramidetje. Alleen in Pala, in het UFLL gebouw, maar daar kom ik niet in want daar staat zo'n poppetje "That's far enough!". Schiet ik hem neer komt er niet zo'n handje op de deur dus ik kom er niet in!

Helpmij!

MVG,

SuperFries0123

Kijk eens op google, en vul de volgende zoekcodering in (incl. de "-tekens): walkthrough "far cry 2"

Lijkt me dat je dan wel ergens een handleiding/walkthrough vind die je duidelijk kan maken waar je mogelijk iets verkeerd gedaan hebt of iets vergeten bent etc.

Succes,

Tijs.

Oké dan, heb even gegoogle-ed, en blijkt: ik had gewoon even de guard moeten "vragen".
Dank je wel!

MVG,

SuperFries0123

Graag gedaan, en bedankt voor de terugmelding! :thumb:

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan