Farmerforum.nl forumindex

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stigter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
Hoi,
Sinds gisteren heb ik een eigen forum in beheer, www.farmerforum.nl

Nu stoor ik mij aan de regel, farmerforum.nl forumindex, ik wil daar alleen farmerforum.nl index hebben, weet iemand welk bestandje ik moet aanpassen? Het lijkt mij een scriptje, maar geen idee welk bestand ik moet aanpassen..

Oja, als je via http://farmerforum.nl gaat krijg je wel mijn eigen favicon te zien, op www.farmerforum.nl staat nog steeds de oude. Heb de oude allang van mijn server afgehaald, maar hij blijft hem gewoon gebruiken. Ik heb trouwens wel al mijn geschiedenis gewist:)

Hoi,
Sinds gisteren heb ik een eigen forum in beheer, www.farmerforum.nl

Nu stoor ik mij aan de regel, farmerforum.nl forumindex, ik wil daar alleen farmerforum.nl index hebben, weet iemand welk bestandje ik moet aanpassen? Het lijkt mij een scriptje, maar geen idee welk bestand ik moet aanpassen..

Oja, als je via http://farmerforum.nl gaat krijg je wel mijn eigen favicon te zien, op www.farmerforum.nl staat nog steeds de oude. Heb de oude allang van mijn server afgehaald, maar hij blijft hem gewoon gebruiken. Ik heb trouwens wel al mijn geschiedenis gewist:)

Heb je het over deze regel ??

PHP:
<link rel="top" href="./index.php" title="Farmerforum.nl Forumindex" />

klopt, maar welk bestandje moet ik aanpassen, want in de index.php staat deze regel dus niet..

Zoek eens in het admin scherm naar de Taalinstellingen, ik denk dat die regel daar ergens moet zijn gedeclareerd.

Wanneer je geen zinnen kunt wijzigen in het admin moet je op zoek naar het bestand van de taal op je server.

Bedankt, daar had ik dus niet gekeken!!
gewoon inderdaad bij nederlands (dutch.., daar staat dus wel forumindex..

even de goede kant opgewezen!

Bij de meeste fora is het zo dat je alle zinnen die je ziet staan van het forum zelf in een databasetabel of in een taal-bestand kunt vinden...

Zoals je zelf al aangeeft "je moet het even weten" ;)

Bij phpBB-software moet je dit in het bestand:
/templates/JOUTEMPLATE/index_body.tpl.
Wil je dit ook als je in viewforum.php en viewtopic.php zit enzovoort moet je dit in alle bestanden aanpassen in /templates/JOUTEMPLATE/ die op _body.tpl eindigen.

Mark, bedankt voor je reactie, maar Tha Devil had reeds gelijk, ik moest even in de lanquage kijken, het probleem is nu opgelost!

En ik heb de favicon gebeuren ook opgelost..
heel simpel eigenlijk, in firefox even de buffer leeggooien!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan