Farming Simulator 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

autogek23

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2009
Beste fora gebruikers,

Ik heb een probleem met Farming Simulator 2009.
Hij start het spel namelijk niet door.

Als ik het spel aan klik dan zie ik alleen maar heel eventjes wat witte letters onder in beeld en wanneer die verdwenen zijn heb ik alleen maar een zwart scherm.

Iemand hier ook last van?
Of heeft er iemand een oplossing voor me?

Alvast bedankt,

Met Vriendelijke Groet,

Autogek23

ik heb hetzelfde probleem, kan je misschien zeggen hoe jij het hebt opgelost?

Ha,
ja das een goede!
Ik speel het spel namelijk niet meer. Ik ben een paar weken geleden gestopt omdat het een beetje begon te vervelen. Ik kan me de foutmelding nog wel herinneren. Maar ik ga nog even goed nadenken waar het hem ook alweer in zat.

Zoek nog even verder op wat andere fora's
Wellicht word je vraag daar ook beantwoord. En ik ga nog eens even nadenken.

Je hoort nog van me (in dit topic).

Ik heb misschien zonet even wat bedacht.
Gebruik jij een gedownloade versie?

Die had ik namelijk wel. Ik had hem met Alcohol 120% gemount.
En de link die je dan krijgt om je spel op te starten werkten af en toe niet meer.
Je kan proberen het spel even te verwijderen en opnieuw te installeren.

ik heb dat ook maar ik heb de gekochte versie maar ik heb die cd rom niet die was van een vriend die hem had maar ik heb het zelfde probleem

@fs2009: Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Je stelt je probleem in een vraag van iemand anders welke ook nog eens uit 2009 is.
Dit is niet de bedoeling zoals je zojuist bij je aanmelding gelezen hebt in onze huisregels waar je mee akkoord gegaan bent.
Gaarne zelf een vraag maken en eventueel, ter verduidelijking, daarin de link naar dit topic.
Lees hier hoe je zelf een topic opent: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/610877-Hoe-gebruik-ik-dit-forum

Deze vraag sluit ik nu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan