farming simulator 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ydvries

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2011
HelpHelpHelp...

Mijn vriend heeft farming simulator 2011 gekocht. werkt op iedereens computer behalve op die van ons. Ik kan het spel gewoon opstarten, maar als ik dan het spel wil laden geeft hij na een tijdje een foutmelding: programma reageert niet.
De computer krijgt een score van 3.3 voor grafisch gedoe en geheugen enzo, het spel heeft volgens mij score 3 nodig. Wat doe ik verkeerd,hoe kan dit en waarom kan ik op mijn -1 jaar oude- computer niet dit spel spelen?

Ik ben geen computerkenner, wie is er beter in dan ik?

Bedankt voor je reactie, wat zijn specs? wat ik zei: ik ben niet zo'n kei met computers..

Die link die je gaf geeft aan dat de videokaart niet goed genoeg is (?)

Video Card
Minimum: NVIDIA Geforce 6800 Series, ATI Radeon X850, S3 Chrome 430 GT or better (min 256 MB VRAM)
You Have: Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family
Upgrade Suggested: Unfortunately, your Video Card does not meet this requirement. Click here to see some recommendations.
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 256 MB 1.7 GB
Hardware T&L Yes Yes
Pixel Shader version 2.0 4.0
Vertex Shader version 2.0 4.0

Wat doe ik nu?

Hoi...Met specs bedoelde ik idd de gegevens waar je pc uit bestaat.Zoals cpu,videokaart etc.

Nu geeft die link al aan dat je een Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family
als videochip hebt.En dat is niet voldoende voor Farming sim.Wat ik dus al verwachtte.

Je zult dus een losse videokaart moeten aanschaffen die min voldoet aan de eisen zoals gesteldt voor die game.

domme domme meid weer hier...
Hoe kan ik nou weten welke ik moet hebben??
Ik zie zoveel verschillende videokaarten op internet dat ik geen overzicht meer heb,
Welke kan ik zo aan mijn laptop bevestigen/installeren en welke is dan goed genoeg?

Dit is hoop ik de laatste vraag voorlopig hoor.. :confused:

Dat gaat niet lukken met een laptop.

Sorry als ik die indruk gaf in mijn laatste regel in me vorige posting.Die was in het algemeen bedoelt.Referend aan de eisen van die game.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan