• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Fasering in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

ambroz

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2008
beste forumleden,

ik zit met een vraagje omtrent een project fasering. ik wil graag aangeven welke personen in welke fase zitten, gekoppeld aan bepaalde kleuren.
zie de bijlage.
ik heb alles geprobeerd, maar het lukt me echt niet (ook niet met voorwaardelijke opmaak).

kan iemand me hiermee helpen? ik denk dat het iets heel simpels zal zijn....

Bekijk bijlage fasering helpmij.xlsx

Zie er al erg mooi uit Cobbe, dit is wat ik zocht. Thanks!!!

Een aditionele vraag, wat erg van belang is:
Stel ik noem het niet Fase 1 maar Testfase en niet Fase 2 maar Implementatiefase.
Hoe kan ik dit doorvoeren?

Laatst bewerkt:
Dat zal moeilijk worden want om te vergelijken met kleiner dan is er toch wel een sleutel nodig.

Ik zal eens kijken of dit via een functie op te lossen valt.
Kan je een definitieve layout posten?

Kijk eens of dit in de richting loopt. Het groen is nog niet helemaal correct of?

Maar moet ni dringend weg met madame.:)

Bijlagen

Thanks Cobbe. Hoop dat het nog goed is gekomen met madame, haha.
Dit is (bijna) precies wat ik zoek. Ik weet niet of het mogelijk is om alleen goren of rood te kiezen, dus niet 5 verschillende kleuren....
Ik heb even gekloot met de kleuren, ik kwam er alleen niet uit... Als je me nog 1x zou willen assisteren? Zou geweldig zijn!

Met madame is alles goed. :)

Ik hoop dat ik de kleuren niet omgekeerd heb. Maar is makkelijk aan te passen in Voorwaardelijke opmaak.

Anders hoor ik het wel weer.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan