FastestChrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peterpost

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2004
FastestChrome is het alternative voor FasterFox,ik vind het een heel handig hulpmiddeltje.Maar na dat ik even flink de bezem door Chrome heb gehaald is die extensie ook verdwenen en lukt het me niet om hem terug te vinden.Misschien was die veroudert en wordt die ook niet meer ge-update en ondersteund door Chrome,jammer want ik maakte er veel gebruik van.Als er echt niet meer aan te komen is,weet iemand een goed alternatief?

Bijlagen

• Schermafbeelding 2014-10-06 om 08.46.34.png
    Schermafbeelding 2014-10-06 om 08.46.34.png
    34,9 KB · Weergaven: 49
  • Schermafbeelding 2014-10-06 om 07.52.46.png
    Schermafbeelding 2014-10-06 om 07.52.46.png
    18,6 KB · Weergaven: 45
Ik heb eens voor je gekeken inderdaad hij is er niet meer. Op allerlei sites beloven ze dat je die kunt installeren, maar dat is denk ik allemaal rommel en ook installeer je vaak andere rommel mee. Als je op Google zoekmachine dit typt, alternatief fastestchrome dan kun je zoveel alternatieven inzien als je wilt aan jou de keus. Ik hoef het niet. Maar ja. Hij wordt niet meer ondersteund.

Als je bijvoorbeeld hier naar toe gaat dan krijg je dit bericht.

webwinkel.JPG

http://www.chromeextensions.nl/fastestchrome

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie,jammer moet er nu van uit gaan dat niet meer te krijgen is een oplossing is natuurlijk om FireFox te gaan gebruiken.

Ja, jammer dat het niet meer kan, maar voor die snelle vos moet je hier zijn de laatste versie lees ik, maar die heb je al gevonden. Succes.

Dit is ook voor degene die dit ooit willen hebben. :eek: :D. Klik

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan