FAT32 en NTFS

Status
Niet open voor verdere reacties.

reindolfijn

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2002
een goededag,

ik heb 3 partities 2 NTFS waar ik dus E:\win 2000 en win C:\2000 Server op heb staan en op die FAT32 staat dus D:\win xp en bootmagic (ik moest die wel FAT32 doen anders kon bootmagic er namelijk niet op) maar win XP die draai op FAT32 en ziet dus die bijde NTFS stations dus niet omdat denk ik NTFS een veel betere beveiligd is hoe kan ik die bijde NTFS station wel weer zichtbaar maken in windows xp er zijn daar vast en zeker wel programma's voor ????

trouwens die bijde NTFS stations staan hidden in partitionmagic maar kan ze niet unhidden maken waarom weet ik niet

groetjes reinhard

XP kan ntfs prima lezen, ongeacht het bestandssysteem dat het zelf heeft. Klinkt alsof Bootmagic die partities op hidden heeft gezet, want dat kan het enige probleem zijn.

Ik ken Bootmagic niet zo, uit de screenshots die ik kon vinden zijn er wel eigenschappen van een systeem op te vragen in het scherm van Bootmagic. Wellicht een optie daar om schijven/partities te verbergen voor de andere in het menu aanwezige besturingssystemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan