Fat32 i.c.m. NTFS

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoghurt123

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2006
wel, ik wil een pc met windows 98 koppelen aan een pc met xp.
de een FAT32, de ander NTFS

ze zien elkaar niet.

wat te doen?

Overigens zal installatie van Windows 2000 een solution zijn.

Ik wil eigenlijk 98 erop laten, gezien het feit dat ie zo lekker snel is.

gr,
yoghurt123:cool:

In een netwerk maakt het niks uit of je fat32 of ntfs hebt qua zichtbaarheid.

Hoe is je netwerk ingedeeld? Heb je 1 op 1 verbinding of maak je gebruik van een switch/hub? Wat zijn de ipadressen van beide machines? Heb je firewalls draaien?

yoghurt123 zei:
Ik wil eigenlijk 98 erop laten, gezien het feit dat ie zo lekker snel is.

gr,
yoghurt123:cool:

wat heb ji jdan een pentium4 3,2 ghz ofzo dan ? win 98 is niet 1 van de snelste dan komt win ME of win2000 beter uit de voeten maarja je moet er natuurlijk ook voor
zorgen dat W98 en XP dat ze pc's in de buurt niet gaan negeren dat is ook vaak een klein probleempje

total_recall zei:
wat heb ji jdan een pentium4 3,2 ghz ofzo dan ? win 98 is niet 1 van de snelste dan komt win ME of win2000 beter uit de voeten maarja je moet er natuurlijk ook voor
zorgen dat W98 en XP dat ze pc's in de buurt niet gaan negeren dat is ook vaak een klein probleempje

Als je dan ook zo vriendelijk wil zijn de oplossing te geven, dan komt de topicstarter ook weer verder :)

mja ik kom zelf ook niet verder heb er voor gezorgd dat pc 1 winXP pc2 win2000 elkaar niet gaan negeren in het thuis netwerk maar als nog doet ie niet wat de topicstarter ook wil doen :( ben altijd nog op internet hoe het voor elkaar te krijgen zou mooi wezen kan ik de ene als opslag gebruiken zodat ik weer cd's spaar voor backups :cool:

Ik vind dat het tijd wordt dat de topicstarter even vertelt hoe de boel is aangesloten, wat voor kabels er gebruikt worden en welke netwerkinstellingen zijn gebruikt, op deze manier kunnen we alleen maar in het luchtledige schieten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan