Ik heb een nieuwe externe schijf gekocht (PackardBell 1Tb) en via de USB-poort aangesloten. Geen problemen. Er zat ook een Software Suite bij, waarop ik automatische backup kan inplannen. Vanmorgen was het zover om de backup te starten, maar er gebeurde niets. Wel kwam het startscherm in beeld en de mogelijkheid om de backup handmatig te starten, maar verder gebeurde er niets. Ook andere mogelijkheden, zoals instellingen aan te klikken, is niet mogelijk.
Nu kwam ik erachter dat de externe schijf is ingedeeld in FAT32, terwijl mijn Vista-computer een NTSC-bestandsindeling heeft.
Kan dit daar aan liggen?
Ik kan wel gewoon de schijf benaderen via Verkenner en ook bestanden op de schijf kopieren, terwijl op het startscherm van de PB Software Suite staat vermeld dat het apparaat niet is aangesloten.
Iemand een idee?
Bedankt alvast.
Nu kwam ik erachter dat de externe schijf is ingedeeld in FAT32, terwijl mijn Vista-computer een NTSC-bestandsindeling heeft.
Kan dit daar aan liggen?
Ik kan wel gewoon de schijf benaderen via Verkenner en ook bestanden op de schijf kopieren, terwijl op het startscherm van de PB Software Suite staat vermeld dat het apparaat niet is aangesloten.
Iemand een idee?
Bedankt alvast.