fatal error

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik krijg tegenwoordig bij het opstarten een melding in een klein windowsvenster:

fatal error
program will exit now

Vervolgens kan ik op OK klikken en lijkt er niets aan de hand. Ik kan de melding ook niet herleiden naar een bepaald progje. Wat zou dit kunnen zijn?

Plaats eens wat foutmelding(en) welke te zien zijn in je logboeken, Configuratiescherm/Prestaties en Onderhoud/Systeembeheer/Logboeken. De meeste zijn te zien in Systeem. Dubbelklik op zo'n foutmelding en klik op de knop onder de pijltjes, plak dat in het kladblok en vervolgens hier posten. Kenners alhier kunnen dan beter zien wat er scheelt.

?????????????
Ingewkkeld Gezina.
Allereerst kom ik in Conf. scherm geen prestaties tegen. Ook in systeem kan ik met je adviezen geen kant op.

Wel kan ik via conf. scherm - systeembeheer - prestaties naar prestatielogboeken en signalen, maar daar loop ik helemaal vast.

Ik doe er wel effe een bijlage bij van de exacte foutmelding. Graag nog wat hulp!

Thx.

Bijlagen

Hoi,

Zou die foutmelding niet van een progje kunnen komen wat geladen had moeten worden maar het vervolgens niet doet?
Kijk eens m.b.v. msconfig of dit zo is.

Grtzzz.

ja, dat had ik al gedaan voordat ik postte. ik kan in msconfig nix spannends vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan