Fatale uitzondering na KaZaA lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruud59

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
123
Bij het afsluiten van Windows (98) krijg ik, na het gebruik van KaZaA lite (2.0) steevast een 'fatale uitzondering'. Hoe kan ik dit oplossen?
 
Deinstalleer Kazaa Lite eens en instaleer kazaa dan opnieuw heb je dat al geprobeerd?
 
Mijn collega (en IT-manager) heeft hetzelfde probleem en naar zijn zeggen heeft het geen zin om te deinstalleren en dan opnieuw te isntalleren. Heeft hij al geprobeerd, zonder resultaat.
Naar zijn zeggen is het een Windows probleem. Elke applicatie vraag Windows om geheugenruimte en krijgt dat ook, maar na afsluiting van KaZaA moet die ruimte van de systeembronnen weer vrijgemaakt worden, maar om de een of andere reden gebeurt dat niet, waarna je de fatal error melding krijgt.
Zo ongeveer was zijn uitleg. Snap er zelf niet veel van, maar omdat hier allemaal van die bollebozen te vinden zijn, hoopte ik dat iemand hier het beter zou weten dan mijn collega en mij een oplossing aan de hand zou kunnen doen.
Ben dus zeer benieuwd. Een irritant probleempje is het wel.
 
probeer eens een progje om je ram op te schoone, zoals freeram of zo
 
Heb FreeRAM geïnstalleerd, maar vraag me af hoeveel MB RAM ik automatisch vrij moet laten maken als de systeembronnen onder het kritieke niveau komen?
Gewoon de default instellingen laten staan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan