favoriet kiezen met afstoot gedrag

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonvdk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Wanneer ik uit het lijstje van Favorieten van Internet Explorer een favoriete groep wil aanwijzen, om daarna binnen die groep de juiste website te kiezen, dan vertoont mijn cursor een zeer vreemd gedrag. Dit gedrag lijkt het meest op een magneetje (mijn cursor) die door een gelijkpolige magneet (de favoriet groep die ik wil aanwijzen) wordt afgestoten...Je komt er niet bij!! Iedere keer dat ik naar een favoriete website wil, dien ik nu het gehele website adres (www.etc...nl.) weer opnieuwe boven in de balk te typen. Ik heb Windows XP.

Wie herkent dit euvel en kan mij helpen om weer via een veel snellere/efficientere methode, dus via het direct aanwijzen van een favoriet, bij mijn voorkeur website te komen?

Gaarne advies.
MVG
Ton van der Kooij

Kijk eerst eens of je in die 'submappen' van Favorieten wel terecht kunt als je het volgende doet:
Start -> Uitvoeren -> shell:favorites

Kijk ook of je in die Favorieten-map vreemde zeken tegenkomt, zoals mappen met een 'apart' icoontje, in de submappen icoontjes die geen snelkoppeling zijn etc. Schoon zoveel mogelijk op. Kijk of dan in Internet Explorer zélf je wel weer 'normaal' door (de submappen van) je Favorieten je website bereiken kunt.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan