Hoi,
ik heb de volgende vraag. Als je een bestand wilt opslaan, (maakt niet uit welke extensie) dan krijg je het dialoogvenster "opslaan als" .Links in de balk staan dan altijd een paar mappen Mijn Documnten, Bureaublad etc. Hoe kun je nu daar je favoriete mappen, waar je bijna alles in opslaat aan toevoegen?
Nu moet ik iedere keer naar boven naar het pulldown menu, de driveletter opzoeken, directory etc etc.Dat moet toch makkelijker kunnen?
ik heb de volgende vraag. Als je een bestand wilt opslaan, (maakt niet uit welke extensie) dan krijg je het dialoogvenster "opslaan als" .Links in de balk staan dan altijd een paar mappen Mijn Documnten, Bureaublad etc. Hoe kun je nu daar je favoriete mappen, waar je bijna alles in opslaat aan toevoegen?
Nu moet ik iedere keer naar boven naar het pulldown menu, de driveletter opzoeken, directory etc etc.Dat moet toch makkelijker kunnen?