Favorieten en iconen in Win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Als ik favorieten van Vista na Win 7 kopieer dan krijg ik twee keer de map favorieten. De originele kan ik niet deleten. Vervolgens kopieer ik de inhoud van de Vista Favs naar de Favorieten map van Win 7. Nu wil ik de sites laten scannen door am-deadlink maar die ziet alleen de net ingevoerde nw favorieten en niet de oude vista favorieten. Het lijkt alsof am deadlink in een andere map kijkt?? Waarom wordt er niet over de originele map heen gekopieerd???

Als ik favorieten van Vista na Win 7 kopieer dan krijg ik twee keer de map favorieten. De originele kan ik niet deleten. Vervolgens kopieer ik de inhoud van de Vista Favs naar de Favorieten map van Win 7. Nu wil ik de sites laten scannen door am-deadlink maar die ziet alleen de net ingevoerde nw favorieten en niet de oude vista favorieten. Het lijkt alsof am deadlink in een andere map kijkt?? Waarom wordt er niet over de originele map heen gekopieerd???

Kun je met die programma niet aangeven waar je nieuwe favorieten staat en dan scannen.

Kun je met die programma niet aangeven waar je nieuwe favorieten staat en dan scannen.

Het zijn mijn oude favs. Die heb ik gekopieerd naar: gebruikers/egkok. In plaats van de bestaande map favorieten te overschrijven komt er een tweede map favorieten bij. De originele map lijkt gewist te kunnen worden maar die staat er later weer tussen. Dus twee mappen favorieten die niet te onderscheiden zijn. Toen heb ik de inhoud van de gekopiëerde map verplaatst naar de originele en daarin worden de sites niet herkend! Ze staan daarin als snelkoppeling. Pas als ik een site aanklik en die dus officieel toevoeg in de map favorieten zijn het internetsnelkoppelingen geworden en die worden wel herkend. Ik moet al mijn favs dus opnieuw aanklikken en toevoegen aan favs en de oude verwijderen. Dat was destijds met Vista niet het geval. Wel raar een een van de irritante vernieuwingen van Win 7. Hopelijk gaat het niet alsnog richting Vista!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan