Favorieten ie

Status
Niet open voor verdere reacties.

WhisperT2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 sep 2005
Berichten
4
Ik heb al heel lang het volgende probleem met mijn favorieten, hij geeft namelijk mijn windows map weer!
Heb al andere browsers geinstaleerd en daar doen de favorieten het normaal.
Heb IE al eens gerepareerd en opnieuw geinstaleerd maar onder favorieten blijft de windows map komen met dll's en alles wat er nog meer instaat.
de map favorieten onder de gebruikers naam staat gewoon goed.
Weet iemand waar het aan kan liggen ? en zo ja de oplossing?
 
De hele map windows staat daar open op een rij.
Ja ik zou ze allemaal kunnen verwijderen maar computers blijven toverdozen en ik ben dus bang dat ik lekker echt alle mappen uit windows aan het verwijderen als ik dat doe, en dan word mijn probleem alleen maar erger.
 
Volgens mij zijn het alleen maar snelkoppelingen. Rechtsklik anders maar eens op zo'n windowsfavoriet en kijk bij eigenschappen.
 
nee hoor hij verwijst echt naar de locatie C:\windows
En bij pc's waar het wel goed werkt is de locatie c:\documents en settings\username\favorieten
Dus denk niet dat ik ze zomaar kan verwijderen.
 
Jawel, dat klopt, maar volgens mij is het ook niet meer dan een verwijzing, oftewel een snelkoppeling. Zoals je internetfavorieten verwijzen naar de feitelijke lokatie van de favorieten, verwijst dit naar de feitelijke lokatie van C:\Windows. Ik word nu ook wel een beetje onzeker, want hoe kan dit onder favorieten terecht zijn gekomen, maar ik kan me niet voorstellen dat de echte map C:\Windows daar terecht gekomen zou zijn. Maar wacht anders voor de zekerheid even tot er nog iemand anders reageert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan